🔝 KNIŽNÍ TIP č. 14 🔝

4.4.17

Krásné úterý!

     Jistě jste si všimli, že jsem dlouho nepřišla s žádným novým knižním tipem. Už celé dva týdny. Je třeba to napravit. Nebylo moc času a hlavně mě přepadl nějaký knižní a čtecí blok. Každopádně jsem zpět v plné síle. Chystám dvě nové recenze a zase mám chuť číst i psát. Dnes jsem si konečně v klídku sedla k novému katalogu KK a můžu vám říci, že jsem to snad ani neměla dělat 😆. No, co vám budu povídat, je toho opravdu hodně, co bych si chtěla koupit. Každopádně, narazila jsem tu na jednu (jak bláhové) zajímavou knihu, kterou bych vám dnes chtěla představit. Zaujalo mě i spousta dalších knih, ale tahle se mi vyloženě hodí do dnešního článku. Takže pojďme na to!

📖 TIP pro 14. týden 📖


Anotace:

Odhalovat tajemství patří k jejich práci. Veřejnost je pokládá za bezúhonné. Jejich hlavním zájmem by měla být spravedlnost. Co když to ale není tak úplně pravda?
Sean Serrat se vypracoval na úspěšného washingtonského advokáta. Vzorného manžela a otce tří dětí dokonce navrhli do Nejvyššího soudu. Ale vzápětí se ztratila Seanova dcera Abby, talentovaná studentka práv. A brzy nato našli její tělo v knihovně Nejvyššího soudu. Zprvu se zdá, že zločin spáchal Abbyin přítel Malik, avšak Sean má jiné podezření. Podezření, kvůli kterému se bude muset přiznat k dávnému tragickému pochybení. Jenže někdo jiný se naopak snaží svá pochybení pohřbít navždy. I se všemi, kdo by je chtěli vynést na světlo…

Info o knize:

Nakladatel: Knižní klub
Jazyk: česky
Pořadí vydání: 1.
Rok a měsíc vydání: 2017/02
Počet stran: 344
Typ, vazba: Kniha, pevná

Co dodat:

  • od tohoto autora u nás zatím vyšla pouze tato kniha
  • hodnocení na goodreads.com je 3,78 - což je celkem slušné
  • anotace vypadá lákavě, avšak anotace v katalogu KK je ještě o dost lákavější:
Sean Serrat je úspěšný advokát, vzorný manžel, otec tří dětí, navržený do Nejvyššího soudu. Ale vzápětí je zavražděna jeho dcera Abby, studentka práv. Zdá se, že ji zabil její přítel Malik, ale Sean má podezření, kvůli kterému se bude muset přiznat k dávnému tragickému pochybení. Jenže někdo jiný se snaží svá pochybení pohřbít navždy. I se všemi kdo by je chtěli vynést na světlo...

  • po přečtení anotace z katalogu jsem se jen utvrdila v tom, že si knihu chci pořídit
  • uvidíme jestli se před spravedlností a minulostí dá utéct!
Tak co vy na to? Láká vás?
Srovname.cz vám poradí, kde nakoupíte knihu
Advokátova dcera
nejlevněji. 

6 komentářů:

  1. Mě láká určitě! I kdyz jsem myslela,ze je to jen romantika :D

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá zajímavě :) Myslela jsem, že bude teprve vycházet, nijak jsem ji nezaznamenala a pokud ano, tak jsem ji asi vypustila z hlavy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knižní klub už ji má skladem, pokukuji po ní už dlouho, tak uvidíme :-)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[