UNBOXING 09/2016_5

26.9.16
Krásné pondělí všem mým čtenářům,
     mám tu pro vás další rozbalovací článek :-). Balíček mi přišel už v pátek, mnozí z vás už možná z FCB ví, co se v něm ukrývalo, protože jsem se prostě musela pochlubit. Ale k sepsání článku jsem se dostala až dnes :-).
     Moje spolupráce s Albatros Media pokračuje. Měla jsem možnost si vybrat další knihu podle sebe, ale nedokázala jsem se rozhodnout, tak jsem nechala volbu na Soně z AM. Pojďme se tedy podívat, čím mě milá Soňa překvapila :-D. Opět musím pochválit skvělou komunikaci a milé jednání!
 Na jednu knihu se mi zdál balík až příliš velký a hlavně těžký! ;-)


 A je to tady, právě na mě začaly jít mdloby!!! :D Jistě chápete.

 Po vybalení jsem zjistila, že už asi tak dvě minuty nedýchám. Já prostě neměla slov, byla jsem úplně mimo a pořád jsem tomu nemohla uvěřit. Nejhezčí recenzní balíček, jaký mi kdy přišel. Právě jsem oslavila předčasně vánoce :-). Okamžitě jsem psala Soně e-mail s velkým díky. Protože tohle jsem opravdu nečekala.

Myslím, že knihy není třeba ani moc představovat. Skleněný trůn zná asi každý fanoušek fantasy a mě byl poslán na základě toho, že jsem byla unešena knihou Dvůr trnů a růží od stejné autorky. Sůl moře je hodně očekávaná kniha, která se už teď pyšní jen kladnými ohlasy a Sova od Bjorka rovněž. 
Tak jak se vám balíček líbí? Ráda si přečtu vaše osobní názory na jednotlivé knihy. 
Mějte krásný den. :-)

39 komentářů:

  1. Já už se těším na tvůj názor na Sleněnák. Pořád váhám, jestli ho chci číst, tak se zase rozhodnu podle tebe :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šmarjá :-D. To abych si teda dala záležet. Víš jak, pořád je to pro mě nový žánr :-). Ale uvidíme tedy :-)

      Vymazat
  2. Závidím :D Samozřejmě jen v dobrém ;) Nečetla jsem žádnou z nich, ale v poslední době mě čím dál víc láká Skleněný trůn, chtěla bych zkusit oblíbenou autorku mé oblíbené autorky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi hezky napsala, já jsem na něj taky moc zvědavá. Dvůr trnů a růží mě prostě dostal, tak doufám, že něco podobného bude i ten trůn :)

      Vymazat
  3. Jedním slovem ZÁVIST! :-D Ale vlastně ne, neměla bych to kdy číst :-D Takže přeji hezké čtení a těším se na recenze... :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Sůl moře a Sova....moje dvě touhy:-) Moc krásné.
    Podzimní giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. To je opravdu překrásný balíček. Jsem moc ráda, že jsi ze spolupráce s Albatrosem tak nadšená :) Ke knihám... Na fantasy moc nejsem, ale Sova a Sůl moře mi určitě neuniknou. Hezké čtení, těším se na recenze! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, mě to fantasy teprve chytlo, tak uvidíme :-) Sůl moře akorát čtu, dává mi to zabrat. Silný příběh hned od začátku...

      Vymazat
  6. Taky bych dvě minuty nedýchala, možná víc :) Opravdu samé skvělé kousky :) Přeji příjemnou zábavu u čtení :)

    OdpovědětVymazat
  7. Skleneny trun v boxiku vypada pekne, ale vzhledem k tomu, ze budou jeste dalsi dily... tak to bylo docela predcasne... Ale uzij si cteni, treti kniha byla nej

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Lucy, tak darovanému koni... a máš pravdu, je to zbytečné, pokud budou další díly, ale i tak jsem za to moc ráda :-)

      Vymazat
  8. Krásne, krásne a znova krásne prírastky! Poriadne ich užívaj a prajem pekný zvyšok pondelka! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Fíha, tak tomu říkám "Ježíšek". Krásné přírustky, přeju pohodové čtení :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Téda, to je knih! Série Skleněný trůn je skvělá! :) Mimochodem, Albatrosmedia už zase posílá blogerům recenzáky? Už není stop stav? ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, nevím, jestli měli stop stav, ale mě oslovili sami asi před měsícem.

      Vymazat
    2. Ahoj, nevím, jestli měli stop stav, ale mě oslovili sami asi před měsícem.

      Vymazat
  11. Pááni, tolik knížek nedostávám ani na Vánoce od celé rodiny :) Knížky ze série Skleňený trůn mě lákají také už moc dlouho, ale Sova a Sůl moře jsou prostě knížky, které musím mít! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sůl moře dočteno, rozhodně si ji nenech ujít. Na zbytek přijde řada co nejdříve :-)

      Vymazat
  12. Tolik krásných knih! Gratuluji. Sůl moře a Sovu bych si taky moc přála :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Jéé ty se máš takový balíček by mi taky udělal velkou radost :) Tolik skvělých knížek. ♥ moc pěkné. :) www.fifoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. To je opravdu dokonalý balíček! :) Já zatím četla jen první díl Skleněného trůnu, ale byl naprosto skvělý, takže se moc těsím na další díly.
    Přeji Ti krásné čtení! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že se ti líbil aspoň mě to bude lákat ještě víc :-)

      Vymazat
  15. Překrásný balíček. :) Dvůr trnů a růží se mi taky hrozně líbil, takže se na Skleněný trůn taky chystám. Ať se ti knihy líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Míšo, naprosto luxusní balíček. Užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tohle je opravdu nadherne prekvapeni a ty si ho zaslouzis.;) uzij si knizky, vsechny vypadaji skvele a rada bych si je rovnez precetla vsechny. A ten box je proste dokonaly.:)

    OdpovědětVymazat
  18. Tak momentálně si asi jedna z mála, kdo dostává od AM recenzáky, což je trochu k naštvání, ale i tak ti to přeju :)
    Všechny knihy vypadají úžasně, hlavně Skleněný trůn, to je dokonalsot sama :)
    Užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky, já jsem u AM teprve krátce, sami mě oslovili, opravdu nevím, podle čeho vybírají. :-(
      Na ST se těším obzvláště :-)
      Měj pěkný den :-)

      Vymazat
    2. V pohodě, já jen momentálně vůbec nechápu jejich myšlenkové pochody :D
      Jsem zvědavá, co na něj řekneš :)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[