UNBOXING - 09/2016_4

22.9.16
Pěkný den všem mým čtenářům,
     mám tu pro vás už čtvrtý zářijový unboxing. Moje spolupráce s Knihami Dobrovský pokračuje, za což jsem moc ráda..., tak se pojďme podívat, co jsem si u nich vybrala tentokrát :-).







V zapadlém floridském městečku Torrance se nikdy nic neděje. Když přitažlivý doktor Crosbie opustí svou ženu Sandy kvůli místní královně plastických operací a rozvodů Kerri Franklinové, zdá se, že nic zajímavějšího už se nemůže stát. Ale pak je brutálně zavražděna Liana Martinová, nejkrásnější studentka posledního ročníku torranceské střední školy, a města se postupně zmocňuje plíživý strach. Kdo mohl tak nesmyslný zločin spáchat? A udeří zabiják znovu?
Od J.F. už jsem četla knihu Povídej, co vidíš. Která nebyla vůbec špatná, ale pokud si dobře vzpomínám, nějaké výhrady jsem k ní měla. Chtěla bych dát autorce další šanci a hlavně, kdo by odolal té anotaci a ukázce???
Četl jste jí už někdo, povídejte!

10 komentářů:

  1. Jsem zvědavá, jak si u Tebe povede tahle kniha. :-) Ještě jsem Ti vlastně kdysi slibovala od Joy Dej mamce pusu a od M.H. Clarkové - Dělej, že ji nevidíš. Tak až budeš mít někdy čas a náladu... :-D Užij si čtení

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem zvědavá. Nálada by byla, ale ten čas na čtení něčeho jiného než recenzáků bohužel není :-(

      Vymazat
  2. Taky jsem nad knížkou uvažovala, protože to starší vydání se mi zatím do ruky nedostalo, ale asi už jsem té Fieldingové přečetla moc, poslední knížka mě moc nebavila. Jsem zvědavá, jak se ti bude líbit, Míšo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu Šárku, já jsem toho zatím moc nečetla, tak uvidíme :)

      Vymazat
  3. Nečetla jsem, ale snad se ti tedy knížka bude líbit:))

    OdpovědětVymazat
  4. Na autorku se teprve chystám, ale určitě ji v hledáčku mám. Přeji pěkné čtení a jako vždy se těším na recenzi :) Pěkný večer, Míšo :)

    OdpovědětVymazat
  5. Od Fieldingové jsem četla jenom jednu knížku: Ještě mě nezabíjej a bohužel mě zklamala natolik, že jsem se už do dalších nepouštěla. Fanynky autorky mi říkaly, že jsem si nevybrala jako první zrovna tu nejlepší a ať dám autorce ještě šanci, tak to možná časem zkusím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak uvidíme, ona nepíše špatně, ale je pravda, že ta jedna co jsem od ní četla na mě byla příliš vleklá. Nechám se překvapit :-)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[