ROZBALOVAČKA - 04/2017_2

12.4.17

KRÁSNOU STŘEDU VÁM VŠEM!

     Právě mi pošťačka doručila dva nové balíčky, oba samozřejmě očekávané. Včera přišel taky jeden, takže dnes vám je můžu hromadně ukázat. Dvě knihy jsou recenzní výtisky a jednu jsem ukořistila u holek na blogu Svět mezi řádky - VELKÝ DÍK 😊!







Recenzní výtisk od nakladatelství MOBA





Anotace:

Krveprolití v penzionu poblíž Franschhocku musí mít na svědomí profesionální vrah – tři
oběti, tři přesné zásahy do hlavy. Nevysvětlitelná rytina plivající kobry a zběsilý mediální
kolotoč nejsou to jediné, co Bennyho Griessela
od Jestřábů hodně zneklidňuje. To poslední,
co teď potřebuje, jsou problémy. Touha sáhnout
opět po láhvi ho nutí lhát kolegům i svému sponzorovi u Anonymních alkoholiků. A stěhování k Alexe byla chyba. Velká chyba...

Recenzní výtisk od nakladatelství Omega




 Anotace:

Tana žije ve světě, kde existují tajemná Města chladu. Jsou obehnaná vysokou zdí a slouží jako dekadentní a krvavá karanténa, kde nestvůry a lidé žijí jako predátoři a oběti. Problémem je, že jakmile projdete branami Města chladu, nikdy už se nemůžete vrátit zpět.
Jednoho rána po naprosto obyčejném večírku se Tana probudí obklopena mrtvými těly. Kromě ní masakr přežil jen její protivně roztomilý ex-přítel, jehož život visí na vlásku kvůli infekci, a záhadný mladík, který skrývá strašlivé tajemství. Po počátečním šoku se Tana pustí do závodu s časem, aby je všechny zachránila. Napadne ji jen jediný způsob, jak toho dosáhnout – musí se vydat přímo do samotného Města chladu, plného nástrah a hrůzy.
Nejchladnější dívka ve Městě chladu, román světově uznávané spisovatelky Holly Black, je originálním příběhem o hněvu a pomstě, o vině a strachu, o lásce a pohrdání.

Úlovek z blogu Svět mezi řádky



 Anotace:

Chtěla zažít dobrodružství. Nikdy by ji nenapadlo, jak daleko všechno zajde… Začalo to jako televizní reality show, nazvaná příznačně Ve tmě. Dvanáct účastníků vysadili v hlubokých lesích a vystavili podmínkám, které měly prověřit jejich sílu, odolnost, vytrvalost. Izolovaní od vnějšího světa netuší, že v něm došlo k něčemu strašlivému. Jakékoli projevy zkázy chápou coby součást hry, zinscenovanou zkoušku. Všude je přece sledují kamery, odposlouchávají mikrofony. Alespoň tak tomu všichni věří, včetně mladé ženy přezdívané Zoo, jedné z favoritek soutěže. Zoo chce obstát, tvrdošíjně jde za svým cílem. Ale realita se děsivě a nenávratně změnila. Tady už nejde o vítězství, ale o přežití… a nejen její. Brilantní napínavý psychothriller s apokalyptickou zápletkou vydává 25 nakladatelů po celém světě.

Na Kobru se strašně těším, mám přečtené všechny předchozí díly a moc se mi líbil autorův styl psaní. A vsazení příběhu do JAR je prostě perfektní, je to takové kulturně barvité...

Nejchladnější dívku jsem vyhrála v recenzním konkurzu u Omegy. Anotace zněla neskutečně lákavě a co jsem si stihla všimnou, nejsem jediná z blogerek, která se nechala zlákat, takže doufám, že budeme spokojené.

Poslední - budu se opakovat, ale zase mě to neskutečně láká a když holky dávali na blogu tuto knihu do bazárku, tak jsem neváhala.

Tak co na knihy říkáte? 

22 komentářů:

  1. Super přírůstky, Kobru mám doma taky, ale nevšimla jsem si, že se jedná o další díl ze série, tak doufám, že mi to nebude vadit, jelikož anotace mě nalákala. Nad poslední přemýšlím, ale zatím tápu :-) no a na dívku jsem zvědavá na tvou recenzi. Ať se knihy líbí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, myslím, že to tolik vadit nebude, protože já jsem taky první díl četla až po druhém. Spíše unikají souvislosti v úmrtí kolegů aj. a soukromí samotného detektiva... Stejně jako to třeba máme i Jo Nesboho. Ale dá se to číst i jednotlivě.
      Uvidíme, jak si Poslední povede, také sama nevím ;-)
      A k Dívce se snad co nejdříve dostanu. Peru se teď s Čarami života :-/

      Vymazat
  2. Jsem zvědavá, co řekneš na Nejchladnější dívku. Váhala jsem při konkurzu a nakonec jsem se rozhodla, že se toho docela bojím, tak jsem vynechala. :-)
    Kobra si myslím, že nezklame, Deon píše skvěle!
    A Poslední mě taky láká :-)
    Užij si čtení, Míšul!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak píšeš, Deona se nebojím. To bude sázka na jistotu. U Dívky uvidíme a Poslední bude muset ještě nějaký ten pátek počkat :-)

      Vymazat
  3. Jéé, na Nejchladnější dívku z Města chladu čekám taky. Hrozně se na ni těším. <3 Mám radost, že Poslední dorazila v pořádku. Ať se ti knihy moc moc líbí a užij si čtení! :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jednou moc děkuju :-D. Třeba Dívka dorazí také dnes :-)

      Vymazat
  4. Hm, hodne dobre kousky. Myslela jsem, ze neobjednavat pred porodem nove recenzaky bude jednodussi...jenze to bych nesmela sledovat ostatni blogy. To pokuseni....:) :(

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké novinky, ta Dívka mě také lákala, ale asi odolám. Poslední už mám za sebou a jsem zvědavá, co na to řekneš. Podle mě to není špatné, ale na zadek mě to taky neposadilo (v což jsem docela doufala). Užij si čtení a měj se fajn!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak uvidíme...snad to bude aspoň čtivé :-) Také se měj parádně :-)

      Vymazat
  6. Nejchladnější dívku už netrpělivě vyhlížím. :D Podle anotace se máme na co těšit. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hezké přírůstky! Nad Poslední stále přemýšlím, jsem zvědavá, jak se ti bude líbit. Přeji hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jů, taky čekám na Nejchladnější dívku... Jsem tak natěšená 😀😀

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné kousky Míšo :) Moc jsem zvědavá, co řekneš na Poslední :) Užij si je všechny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Šárko. Poslední musí ještě nějaký ten čas počkat :-)

      Vymazat
  10. Docela jsem nad Kobrou váhala, ale nakoenc jsem šáhla po Karambolu, už ho mám i přečtený, ale možná jsem měla vzít tu Kobru :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[