📚 MĚSÍČNÍ SHRNUTÍ - BŘEZEN 2017 📚

7.4.17
KRÁSNÉ PÁTEČNÍ ODPOLKO!
   
     Čas je můj nepřítel, nemáte někdy také takový pocit? Už celý týden si plánuji sepsat tento článek, ale prostě ne, ne, ne! Tohle je boj, ale víte vy co? Bojovat se musí. 😁 No nic, vraťme se k tématu dnešního článku a tím je shrnutí březnového měsíce!
     A JE TO TADY! Dámy a pánové, mé tempo je fuč! Značně jsem polevila. Bylo to hlavně tím, že mě přepadl čtrnácti denní útlum, čtecí i psací blok. Nevím proč se tohle stává, ale prostě to přišlo a odešlo až po dvou týdnech. Naštěstí jsem na začátku března stihla přečíst 6 knih. 11. a 12. týden pak úplný kulový. Nemohla jsem se na knihu ani podívat. Ve 13. týdnu jsem konečně pozvolna (po pár stránkách) zase začala číst a dočetla jednu rozečtenou knihu. Povím vám, to bylo prostě strašný!!!
     Já myslela, že jsem už v tomhle našem oboru definitivně skončila, protože takhle dlouho mě to snad ještě nedrželo. Doufám, že se mi tohle zase dlouho nestane, nejen, že by mě to hodně mrzelo, ale díky tomu "kolapsu" jsem nabrala neskutečný skluz ve čtení recenzních výtisků. A je to opravdu hodně znát, protože za ty dva týdny, bych určitě zvládla min. 5-6 knih. Ale co, asi můj mozek potřeboval dovolenou...tak ji dostal. - Brouku? Další tě čeká až za rok! 😆

Suma sumárum:

  • 7 přečtených knih
  • 21 knižních přírůstků (z toho 2 e-booky)
  • 2216 přečtených stránek
Březnovým startérem se stala kniha Smrt v zádech od mého oblíbeného autora Harlana Cobena. Ten mě samozřejmě opět nezklamal a vysloužil si plný počet hvězd! On je prostě geniální. Dejte mu šanci a nebudete litovat!
Druhou knihou měsíce března se stal e-book Kaleidoskop srdcí.
No to bylo pošušňáníčko. Neskutečně krásný romantický příběh, plný života, lásky i starostí. Nepohrdnou jím ani starší čtenářky. Opět plný počet hvězd!
A třetí knihou v prvním březnovém týdnu se stala Siréna od světoznámé Kiery Cass. Na Sirénu jsou různé názory, já jsem si ale její čtení opravdu užila. Možná to je i tím, že nejsem tolik namlsaná autorčinou sérií Selekce, protože jsem zatím četla jen první díl.
Hodnotila jsem 4*.
A pak jsem měla chuť si přečíst zase něco svého. A tak jsem sáhla po prvním dílu Měsíčních kronik - Cinder.
Tak to byla sakra jízda!
Můžete mi říct, jak je možné, že mě tato série minula obloukem a jsem asi jediná, kdo to ještě nečetl??? 
Horko těžko se držím, abych je neslupla hned všechny za sebou, ale chci si je šetřit. 
Plným právem plný počet hvězd!!!
Pak jsme tu měla jednu knihu, která byla mimo obvyklé žánry. Jasná mysl - kniha, která je věnovaná našemu mozku. Spousta rad a cvičení, jak se o svůj mozek starat a třeba tak předejít různým onemocněním. Hodnoceno 4*.
A poslední přečtenou knihou byl lednová novinka od švédského autora Jonase Moströma - Fontána.
Z Fontány se vyklubala překvapivě dobrá detektivka a vlastně i počátek dobré série. Hodně mě to bavilo i když pár výhrad jsem samozřejmě měla. Hodnoceno 4*.
A jdeme na přírůstky, pokud vám to nebude vadit, tak to vezmeme jen po fotkách, protože toho je hrozně moc. Hodně jsem nakupovala na DK a FCB bazaru knih a něco jsou také recenzní výtisky (Štvanice, Podfuk, Suburra, Pohřeb, Čistá láska, Kyvadlo, Stačí jen chtít, Láska k nakousnutí a Akta Julian)










Tak, přiznám se, že tyto články nesnáším kvůli jejich obsáhlosti, takže se v tom už více babrat nebudu. Představu o mém březnu máte a snad to tak i stačí. 
Mějte krásný začátek víkendu a pokud jste některou z knih četli, pak se budu těšit na komentář s vaším názorem.
😊

20 komentářů:

  1. I při útlumu jsi toho zvládla hodně, to já to nechám na shrnutí za březen a duben. Snad už to bude veselejší! ;-)
    Tak útlumu zdar a hurá do dalšího čtecího maratonu. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, je pravda, že za těch prvních 14 dní to šlo. Byl to mazec, už nikdy víc :-D
      Nazdar! :-D

      Vymazat
  2. Na můj vkus jsi toho zvládla přečíst i tak dost, jelikož u mě to dělá za měsíc max 5 knih. Jelikož většinu času boužel trávím ve škole, nebo nad seminárními pracemi, nebo výletováním :D tak se toho moc stihnout nedá:)
    A musím říct, že i přírůstky jsou skvělé! Illuminae jsem si taky pořídila, ale ještě jsem se do knihy pořádně nepustila, tak snad brzy:)

    Nečetla jsem tedy ani jednu ze zmíněných knih, ale moc ráda bych si ještě přečetla knihu "Fontána" a Sirénu od Kiery Cass :))

    Přeji krásný víkend! ^^
    Mrs. Jungová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terko, pravda, je toho i tak dost :-). Však jakmile se zase oteplí, tak to půjde se čtením hoodně z kopce, ale byl by hřích sedět doma na zadku :-D. Illuminae je úplně nádherná kniha na první pohled, takže v ní v kládám velká očekávání, snad se nám bude líbit :-). Fontánu i Sirénu doporučuji :-)

      Vymazat
  3. Opět krásné přírůstky. :) Na většinu knih se také chystám. Hodně mě lákají Illuminae, Stačí jen chtít, Siréna a Měsíční kroniky. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní shrnutí, Míšo, a jak píše Soňa, i přes útlum jsou to krásná čísla. někdy se to prostě tak sejde, já několik prvních dubnových dní také vůbec nečetla. On svět nespadne, doženeme to :) měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  5. I tak je to moc pěkné číslo! :) A jedna knížka lepší než druhá :) Dala bych si říct téměř u všech! :) A jsem ráda, že se Ti Cincer líbila! Je to báječná série ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, poslední dobou mám opravdu štěstí na parádní kousky. Měj se báječně ! :-)

      Vymazat
  6. jsem rada, ze se ti Cinder libila... taky jsem pri cteni necekala, ze me cela serie tak polapi :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako, nikdy nezapomenu na ten první dojem po přečtení první stránky :-D. Neskutečný, jak si mě ta kniha omotala kolem prstu :-)

      Vymazat
  7. Vidím, Míšo, že jsi taky pěkně plnila knihovnu :)) Skvělé přírůstky, i pěkný počet přečtených knih, přestože jsi měla útlum. Mně te´d trvá knížku přečíst fakt strašně dlouho, buď čtu jen ve vlaku a nebo u toho doma usnu. Děs :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi nějaké divné období :-D. Snad se to zlepší, ale je pravda, že ten čas teď prostě tolik není. Ale i tak, buďme rády aspoň za to, že se trefíme dobrým kouskem :-)

      Vymazat
  8. 7 knih je pěkné skóre. Ale tolik nových knih?? :) A samé zajímavé. Závídím ti, já jsem si za březen pořídila jenom jednu... :)) To abys měla nafukovací knihovnu. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám právě novou knihovnu a tak nějak působí spíše prázdně, tak jsem se pustila do jejího zaplňování. Však ono to taky pomine, nemám bezednou peněženku :-D

      Vymazat
  9. Je super, že se ti Cinder líbila, myslím, že se máš dál na co těšit, já mám za sebou třetí díl a BOMBA !!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, super!!! Hned co to půjde, tak se pustím do dalšího dílu :-)

      Vymazat
  10. Gratuluji k tolika přírůstkům i přečteným knížkám. Měsíční kroniky mám moc ráda, zvlášť Cinder. Určitě se vrhni i na další díly ;)
    Marky (Books are my life...)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[