"mini"RECENZE: Čas mezi námi

7.4.15


Čas se dá také definovat jako neprostorové lineární kontinuum, v němž se události stávají ve zjevně nevratném pořadí.








  • název: Čas mezi námi 
  • série: Čas mezi námi
  • orig. název: Time Between Us
  • žánr: Sci-fi a fantasy - Romány
  • rok vydání: 2013
  • nakladatelství: Knižní klub
  • počet stran: 328
...Anotace... 80% (DK 7.4.2015)
Středoškoláci Anna a Bennett se správně nikdy neměli potkat. Ona žije v roce 1995 v malém městečku poblíž Chicaga, on v roce 2012 v San Francisku. Bennett však disponuje zcela výjimečnou schopností: dokáže cestovat časem i prostorem. Tak se dostane i do Annina života a navzdory svému přesvědčení se do ní zamiluje. Jejich vztah se prohlubuje a Bennett postupně odhalí Anně všechna svá tajemství. Zákony času jsou však neúprosné a hrozí, že Bennett nebude moci zůstat v minulosti, do které vlastně nepatří. Podaří se Anně a Bennettovi přelstít neúprosný osud, nebo je čas rozdělí navždycky?



...Tamara Ireland Stone...



Tamara Ireland Stoneová říká: Psaní bylo pro mě odjakživa něco, co jsem zkrátka dělala. Ať už pro nezkalenou tvůrčí radost či pro terapeutický účinek. Psala jsem zábavné, smutné a někdy i jednoduše slabé texty - ale vždycky byly určené jen mně. Nikdy mě nenapadlo, že by je mohl číst někdo jiný.
A pak se na mě jednoho dne můj manžel zeptal: "Kdyby sis mohla vybrat nějakou nadpřirozenou vlastnost, která by to byla?" - "Cestování časem," odvětila jsem bez váhání. Ne do minulosti nebo do budoucnosti, klidně jen pár minut, dní nebo let.
A tak se zrodil tenhle příběh. Psala jsem ho ve volných chvílích, každý den jsem se na chvíli vydávala za svými hrdiny. A pak jsem text ukázala jinému člověku. A dalšímu. A ještě jednomu. Pokaždé jsem z toho měla neuvěřitelnou hrůzu. Ale stálo to za to.

...Recenze...
     Představte si, že dokážete něco, co nikdo jiný nedokáže. Něco, co je po všech stránkách nemožné. Představte si, že když zavřete oči a představíte si nějaké místo a čas, tak se tam za pár vteřin skutečně ocitnete. Třeba v Paříži nebo na nějaké zapomenutém exotickém ostrově... Nádherná představa. Komu by se to nelíbilo? A přesně tohle Bennett dokáže, dokáže se přemisťovat v čase a prostoru, kam jen si umane. Jenže i jeho možnosti jsou omezené. Nikdy se nemůže v čase vrátit tam, kdy ještě on sám neexistoval. A nebo i to dokáže??? Přesně tak, nakonec pokoří i tuto hranici svých možností. 
     Bennett se narodil v roce 2012, ale vzhledem k nečekaným událostem v rodině, se musí dokázat znovu vracet do roku 1995. Rád se sestrou cestoval po různých koncertech a ona ho přemluvila, aby zkusil nemožné, aby je přenesl do roku 1995, na jeden koncert. Jenže čas je neúprosný a Bennetta doslova vykopne zpět do jeho roku, bohužel však bez jeho sestry a to je právě ten důvod, proč se tam musí dokázat vrátit zpět a sestru najít. 
     V tom samém roce tam natrefí i na Annu, milou studentku, do které se, ač neplánovaně, zamiluje. Časem Anně prozradí své tajemství a začíná nám krásné a zamilované dobrodružství. Najde Bennett nakonec svou sestru? Co se stane dál? Dokáže se dál držet v roce 1995, v roce, ve kterém by vlastně neměl být? Dokáže s časem bojovat? A co Anna? Jak se s tímhle vším popere ona? Kdybyste měli možnost a věděli jste, že díky jedné malé nepatrné informaci, si dokážete změnit osud...udělali byste to? 
     Čas mezi námi je perfektní knížka na jeden pohodový den, strávený v posteli. Tematika cestování v čase je celkem populární a v této knížce je k tomu ještě přidán krásný romantický příběh. Knížka mi trošku připomínala film: Zakletý v čase. Já jsem si čtení užila  a bez okolků ráda doporučuji všem milovníkům zamilovaných příběhů...se šťastným koncem ;-)

zdroj: Wiki, DK

2 komentáře:

  1. Zakletý v čase jsem neviděla ale napravím to:D. Kniha má fakt zajímavý námět.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[