RECENZE: Exodus - Kate Stewart

20.7.23

 

  • název: Exodus
  • orig. název: Exodus
  • série: Havraní Bratrstvo (2.)
  • autor: Kate Stewart
  • žánr: Literatura světová, Romány, Erotika
  • nakladatelství: Red - Knihy Dobrovský
  • rok vydání: 2022
  • počet stran: 496

Dokázali byste žít ve lži?
Druhý díl série Havraní bratrstvo začíná přesně tam, kde nás zanechal díl první. Začíná stejnou větou, kterou jsme skončili. "Ty jsi Francouz."

Cecíliino volání, vábení sirény, nezabralo na Seana ani Dominika. Za to na něj ano! Strach nahánějící muž, v očích mu hoří plameny zášti a nenávisti. Tohle setkání rozhodně nebude příjemné. Jenže on už tu stojí a nemá se k odchodu. On je strůjce toho všeho, on je sama zkáza. On je živoucí temnota. On je ten, který převrátí vše vzhůru nohama ještě víc, než to bylo do teď. 

On je moje zkáza....
Nikdy nebylo úniku.

A tím veškerý můj popis děje končí. Je toho málo, ale i tak to stačí. Anotace je v tomto případě skoupá a nabízí nám jen to málo. 
Nechtěl cítit nic, ale místo toho cítil všechno.
Zničili jsme se vzájemnou nenávistí.
Uff, tak tento díl mě rozemlel na kaši, zlomil srdce, vyrval ho a pošlapal. Málo kdy se stane, že jsou druhé díly lepší než ty první. Tady je výjimka, samozřejmě je to z mého pohledu. Za mě byl Exodus fenomenální! Na začátku můžete být trošku zklamaní, že se tam nic moc neděje, neřeší, ale! Užívejte si to! I tak je první část knihy senzačně čtivá, vzrušující a dává tušit, že to takhle růžový nemůže být do nekonečna. 

Neskutečně jsem si to užila, jako že fakt hrozně moc. Vím, že tuto sérii už jen  tak nevymažu z paměti. Je to vcelku nenáročné a jednoduché čtení, ačkoli jak se to vezme. Z literárního hlediska to asi díru do světa neudělá, ale z příběhového? Tak to rozhodně, dokonce to udělá i díru do srdce.

Připravte si kapesníčky, velevážené dámy, budete je potřebovat a budete jich potřebovat dost. 
Cecílie je ještě pořád dost naivní, ale pomalu procitá ze snu. Však taky dostane náležitě naloženo. Prostor je tu pak více věnován postavě Francouze a naši chlapci z prvního dílu jsou na chvilku upozaděni. Mě osobně to tedy nevadilo, ač mi chyběli. Ale já tak nějak u toho prvního dílu tušila, že se Velký Bratr opravdu dívá. A že vlk jednou zavětří. Brrrr, znovu mi naskakuje husí kůže. 

Ani zde nám nechybí slušně nabušená erotická linka, která, jak jinak, opět funguje na jedničku. Začíná se nám pomalu, ale opravdu jen pomalu odkrývat trochu toho tajemství, ale opravdu jen málo. Načež nám další přibydou. Já se už zakousla do třetího dílu a i přes to, že jsem četla, že je z něj cítit psaní "na sílu", tak jsem zatím dost spokojená.
Série má moje mega velké doporučení! Je to moje nová láska!

1 komentář:

  1. Někde pod ruku na letišti se mi dostalo originálního znění knížky Naše vina a tak jsem si ji nastudovala na letu z Chicaga do Prahy a musím teda říct že to mě bere. Je to něco co musím doporučit každému na potkání.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[