RECENZE: Kanibal z Nine Elms - Robert Bryndza

9.3.20





Kate Marshallová – žena, která dopadla sériového vraha. 
Tím, ale vůbec nic nekončí…


Info o knize:

  • název: Kanibal z Nine Elms
  • orig. název: Nine Elms, 2019
  • série: Kate Marshallová (1.)
  • autor: Robert Bryndza
  • žánr: literatura světová, thrillery, detektivky, krimi
  • nakladatelství: Cosmopolis
  • rok vydání: 11/2019
  • počet stran: 464

Zdroj: Chrudimka.cz
     Robert Bryndza přichází s novou knižní sérií – Kate Marshallová. Já osobně jsem z té první – s Erikou Fosterovou – přečetla pouze první díl. Přiznávám, že to nebylo vůbec špatné čtení, jen mi přišlo poněkud jednoduché. Abyste mi porozuměli – autorův styl mi zkrátka a dobře přišel strašně jednoduchý, větně nekomplikovaný a tím na mě kniha působila méně napínavě a tak trochu i předvídatelně a nudně. Proč jsem tedy vlastně sáhla po další Bryndzově knize? Nebudu lhát, hlavně díky názvu a pěkné lákavé obálce. A možná mě trošku otravovalo, poslouchat od své sestry nekonečnou chválu. Jak je Bryndza super autor, a že Erika je prostě jen jedna. Takže to byla možná i taková malá výzva. Ale to není vůbec důležité. 

     Robert Bryndza svou první knihu nové série pojal poněkud netradičně a hned od začátku nás po hlavě vrhá do příběhu a seznamuje nás s pachatelem. Nebývá moc zvykem, že od začátku víte kdo je vrah. Mohlo by se zdát, že tím kniha ztratí na napínavosti. Opak je ovšem pravdou.

     Kate Marshallová je policejní inspektorka, která je přivolána na místo činu další vraždy, kterou má na svědomí sériový vrah přezdívaný Kanibal z Nine Elms. Účastní se ohledání místa činu společně s dalšími kolegy a svým nadřízeným. Ještě téhož večera se jí, ale povede přijít na to, kdo Kanibal z Nine Elms skutečně je. On sám ji toho deštivého večera zaklepe na dveře. Tu noc Kate z hlavy už nikdy nevymaže. Sice vraha dokázala zastavit, ale z “boje” si odnáší ošklivou jizvu a vlastně nejen tu…

Recenze psána pro portál Chrudimka.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[