RECENZE: Mám tě ráda, mami

24.11.17






Originální vyznání, které můžete vyplnit a darovat


Info o knize:

  • název: Mám tě ráda, mami
  • nakladatelství: Grada
  • rok vydání. 10/2017
  • počet stran: 96
     Dnešní recenze bude bezesporu na netradiční a originální knihu, která pro vás, jak doufám, bude skvělou inspirací třeba k vánočnímu dárku. 

     Nakladatelství Grada v říjnu vydalo knihu, řekněme takovou upomínkovou či vzpomínkovou, která nese název - Mám tě ráda, mami.

     Když mi kniha přišla k recenzi nestačila jsem žasnout nad jejím vnějším jednoduchém a přesto krásném zpracování. Ovšem to, co se ukrývalo uvnitř, mi téměř vyrazilo dech. 

     Nejen, že může být tato kniha jedním velkým potěšením pro  vás, ale také skvělým a originálním dárkem. V této recenzi budou převažovat více fotografie, nežli psané slovo. Ale tentokrát budou fotografie mluvit za vše.

     Vkládám i některé vyplněné stránky, ale bohužel ne všechny, přeci jen jde o mou soukromou záležitost a ne se vším se potřebuji svěřovat široké veřejnosti, což jistě chápete. 

     Tato kniha je takové malé, ale silné vyznání vaší mamince. Je to kniha, do které vy sami vyplňujete různé informace z vašeho společného života s maminkou. 

     Musím říci, že jsem se nejednou zasmála, nejednou zasnila a zamyslela nad tím, co odpovídám nebo v druhém případě, na co se mě vlastně kniha ptá... 

     Zapisujeme zde krásné střípky vzpomínek ze života. Je to takový váš otisk pro nejlepšího člověka na světě. Je úplně jedno, jak knihu budete vyplňovat, protože přesně tak, jak byste to pojali, tak přesně tak, by to přeci vaše maminka od vás čekala. Nemusíte odpovídat jednoslovně, můžete připisovat i dodatky, což já sama dělala dost často. Můžete přimalovat obrázek, vložit fotografii či použít ozdobné samolepky, lepíky nebo mašle. Prostě cokoli. Záleží na Vaší fantazii a na vaší originalitě a jedinečnosti.

     Musím říci, že jsem dlouho nenatrefila na něco tak pěkného a originálního. Grada zrealizovala svoji myšlenku a vznikla kniha, která by pro vaši maminku mohla být takovým památníkem. Vy sami si při vyplňování zavzpomínáte a uvědomíte spoustu věcí. Rozhodně si myslím, že takový dárek vezme dech, s radostí rozpláče a potěší více než jiný na rychlo vymyšlený dárek. 

     Nevíte čím potěšit vaši maminku? Nemusí to být jen o Vánocích, tuto knížečku můžete darovat kdykoliv, stačí ji jen s láskou vyplnit. Toto písmenkové poselství potěší srdce i dušičku každé maminky. ❤

Co se zpracování týká: kniha je v pevné vazbě a každá stránka je z velmi kvalitního silného papíru. Do knihy lze psát vším možným. Já osobně používám pastelky, fixy a gumovací pero od Pilotu. I přesto, že se text z druhé strany nepropisuje, doporučuji pod stránku, na kterou zrovna píšete, vložit čistý list papíru. Zabráníte tak protlačení nebo opisu. Kniha je velmi hezky graficky zpracovaná a doplněna krásnými citáty, my sami doplňujeme, vyplňujeme, připisujeme, vkládáme foto... 


Nyní se podívejte na následující obrázky, pro vaši lepší představu:










Hodnocení: 100%
Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Grada.

Anotace knihy:

Je jediná na světě a nedá se k ničemu přirovnat: maminka. Je vždy na naší straně, ať děláme dobré, či špatné věci. Je naší první a nejdůležitější životní láskou. Chrání nás a utěšuje, je naším nejlepším kritikem a největším fanouškem.
Přesto nebo možná právě proto nám často scházejí slova, abychom jí toto všechno řekli. Koupit kytici ke Dni matek a hlesnout mám tě ráda nestačí (i když maminka by řekla, že ano). Je potřeba udělat víc. Nikdo jiný si nezaslouží tolik chvály jako ona, tak sem s ní.
Každá maminka a každé dítě si v sobě nese příběh, je to příběh té největší lásky na světě. Napište ho. Vyplňte tuto knížku a vytvořte největší vyznání lásky všech dob.

Vytvořte originální poděkování člověku, který nás miloval, ještě než nás spatřil: mamince.

4 komentáře:

  1. Krása Miško :-* <3 Závidím :-) Ty víš proč :D

    OdpovědětVymazat
  2. To je opravdu moc krásné! Čím dál tím víc uvažuji, že to koupím :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem měla za to, že jsem ten koment, dopoledne odklikla :)) Tak ještě jednou... Krásné Míšo :)

    OdpovědětVymazat
  4. dobrý den je mi 14 let a rada bych poradne potesila svou maminku akorat porad premýšlím jestli je kniha dobra i abych ji dala ja. Jestli mam dost vzpominek nebo radeji pockat dele prozože jsou tam i otazky pro starší věk teda jetsli mě chápete

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[