📚 MĚSÍČNÍ SHRNUTÍ - KVĚTEN 2017 📚

6.6.17

Hezký den, všem!

     Květen už je dávno za námi a tak nastal čas na další knižní shrnutí za měsíc. Musím konstatovat, že květen byl zatím na knihy nejbohatší, hlavně co se přečtených knih týká. Když se nad tím zamyslím, tak ani nevím, jak se mi to mohlo povést. Až  teď, když píšu toto shrnutí, tak jsem si všimla skutečného počtu knih. Mazec, tedy alespoň pro mě. 12 přečtených knih a mnoho přírůstků. Pojďme na to!

Suma sumárum:

  • 12 přečtených knih
  • přírůstků: mnoho 😁
  • celkem přečteno 4582 stránek

Přečtené knihy:

(Recenze knih po kliknutí na název knihy)
  1. 35. Aokigahara Les sebevrahů - Jeremy Bates (3.5.2017)
  2. 36. Dcera čarodějnice - Paula Brackston (7.5.2017)
  3. 37. Žízeň - Jo Nesbø (12.5.2017) 
  4. 38. Mé jméno je nikdo - Kristen Orlando (15.5.2017)
  5. 39. Metoda 15/33 - Shannon Kirk (17.5.2017)
  6. 40. Kyvadlo - Adam Hamdy (20.5.2017)
  7. 41. Podfuk (Nick Fox a Kate O´Hareová_01) - Jante Evanovich, Lee Goldberg (21.5.2017)
  8. 42. Illuminae (1.)- Amie Kaufman, Jay Kristoff (23.5.2017)
  9. 43. Papírová princezna - Erin Watt (24.5.2017)
  10. 44. Roztomilá holčička - Robin Stejskal (26.5.2017)
  11. 45. Čistá láska - Jana Benková (27.5.2017
  12. 46. Bez srdce - Marissa Meyer (31.5.2017)

HODNOCENÍ: 75%
Nejvýhodněji koupíte ZDE.

Kniha se četla jedním dechem, to se jí musí nechat a ačkoli jsem měla ke konci pár výtek, tak ve výsledku jsem byla spokojená. Nemůžu nedoporučit.

HODNOCENÍ: 80%
Nejvýhodněji koupíte ZDE.

Neobyčejný příběh plný hisorie - nejen o čarodějnicích. Hodně bavilo!
Hodnocení: 100%
Nejvýhodněji koupíte ZDE.

K této knize není co více dodávat, prostě TOP! Jo Nesbo nezklamal a opět se vyznamenal a vyšvihl o stupínek výš, ač si mnoho čtenářů myslelo, že už to možné není. Pecka!




Hodnocení: 90%
Nejvýhodněji koupíte ZDE.

Mystery Press zaútočilo na mladou generaci a povedlo se. Velmi slušná YA, která sedne i starším čtenářům. Bavilo!






HODNOCENÍ: 95%
Nejvýhodněji koupíte ZDE.

Naprostá pecka - geniální a nevšední hrdinka, která vás dostane!






HODNOCENÍ: 62%
Nejvýhodněji koupíte ZDE.

Nebylo to špatné, ale dost mě to zklamalo, bylo to zbytečně vleklé, prostě kniha nesplnila má očekávání.






HODNOCENÍ: 90%
Nejvýhodněji koupíte ZDE.

Příjemná a oddychová kniha plná humoru i akce. Nic složitého, ale přesto to hodně baví!






Illuminae
HODNOCENÍ: 85%
Nejvýhodněji koupíte ZDE.

Kniha je skvělá, recenzi jsem na ni nebyla ale schopná napsat. Na mě složitý svět, který slovy pospat nedokážu, každopádně super čtení!!!




HODNOCENÍ: 95%
Nejvýhodněji koupíte ZDE.

Slibný začátek nové série, která je sice maličko klišoidní, ale rozhodně může nabídnout i mnoho originálního. Je neskutečně čtivá a já vám zaručuji, že budete nadšení!

HODNOCENÍ: 70%
Nejvýhodněji koupíte ZDE.

Rozmanitá povídková knížka, která potěší nejednoho čtenáře. Najdete v ní snad všechny žánry, na které si vzpomenete. Velice zajímavé!




HODNOCENÍ: 50%
Nejvýhodněji koupíte ZDE.

Jednoduchý příběh s tupou hlavní hrdinkou, více nemám co dodat!






HODNOCENÍ: 60%
Nejvýhodněji koupíte ZDE.

Nebylo to špatné, ale tentokrát mě autorka nenadchla. Svět za zrcadlem, prostě není jednoduše pro mě...








Přírůstky:


Nebudu to všechno vypisovat, nahoře můžete vidět, co jsem si přivezla ze Světa knih.

Recenzní přírůstky:

  1. Roztomilá holčička
  2. Dcera Čarodějnice
  3. Manželé od vedle
  4. Bez srdce
  5. Mé jméno je nikdo
  6. Metoda 15/33
  7. Papírová Princezna
  8. Kyvadlo
  9. Žízeň

Knižní překvapení měsíce:

Zklamání měsíce:

Nejhorší kniha:


Nejlepší kniha:

Nejhezčí obálka:

 

Toť můj květen, není v mých silách ho sepsat více podrobně, to se prostě nedá, takže doufá, že vám to takto stačí. Pro mě jsou toto nejhorší a nejnáročnější články a nerada je dělám...

Tak co na to říkáte a jak se květen vyvedl vám?

Mějte pěkný den.

11 komentářů:

  1. no holka, cinila ses fakt pekne... mit tvuj elan na cteni, tak jsem nekde uplne jinde :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsi tam, kde já :-D Nikde :-D. Páč já totiž nedělám nic jinýho. A takhle zůstanu na ocet :-D

      Vymazat
    2. ale ne.... ty si to ted nahrabes a pak zase zvolnis ;-P

      Vymazat
  2. Pěkné shrnutí :) Věřila by jsi tomu, že mě psát knižní shrnutí přijde také nejhorší? Nevím proč, měl by to být pohodový článek, ale jási u něj většinou lámu hlavu víc, než nad recenzí :D Jinak přečetla jsi samé pěkné kousky, některé z nich mám v hledáčku taky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi je to tím, že je těch knih moc a všechno se musí složitě kopírovat a dohledávat. A taky se tomu musí dát pořádná úprava. Ještě, že to děláme jen jednou za měsíc :-D

      Vymazat
  3. Teda Míšo, to je paráda, tolik přečtených knih. Závidím, já chci takýýý :) Vážně vydařený měsíc, gratuluju :) Taky se musím dokopat ke shrnutí, byť moje skore je velmi ubohé :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, tento měsíc byl opravdu výživný, ale určitě přijdou měsíce, kdy to takové nebude :-) I tobě pěkný knižní měsíc :-)

      Vymazat
  4. Teda Míšo, ty máš opravdu vražené čtecí tempo :-) Tak ať máš červen stejně vydařený :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, jak kdy :-D. Někdy se daří, jindy se zaseknu a je to bída :-D

      Vymazat
  5. Páni, přečetla jsi toho opravdu hodně! To je super:)
    Já se v květnu dostala na své maximum 9 knih. (To se mi ještě nikdy nepodařilo).
    Přeji ať se ti i v červnu stejně daří! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Devět knih je super číslo. Já mám takové výkyvy, budou i slabší měsíce. Když to vezmu ale podle počtu stránek, tak to zase tak moc není. Jindy mám méně knih a počet stránek je vyšší. Hlavně, že většina knih stojí za to :-)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[