Shrnutí roku 2015!

1.1.16
Tak jsem se dnes trošku koukla na statistiku. A musím říci, že jsem spokojená. Nesplnila jsem sice výzvu, utekla mi o 7 knih, ale to přece nevadí. Není to maraton, je to radost a láska. Čtení nás musí bavit a není třeba v něm závodit. Jen jsem si prostě zkusila stanovit cíl a zjistit, kolik jsem toho schopna za rok přečíst. Tak tady to máte černé na bílém :-).
Přehlednější shrnutí ZDE 


Michaela Tyrová
32522886. ux70 cr0,0,70,70
2015 yyib header maxres



TOTALS
Img totalmediuml 2x
53
books
18,468
pages
Img totalmediumr 2x

Img ruler 3x
SHORTEST BOOK
193 pages
Never Too Far
by 
LONGEST BOOK
750 pages
Šantaram
by 


AVERAGE LENGTH
348 pages
AVERAGE LENGTH
348 pages


MOST POPULAR
737,739
people also read
Dívka ve vlaku
by 
Img temp desktop 2x
LEAST POPULAR
1
person also read
Šamanský bubínek
by 



MY AVERAGE RATING FOR 2015
4.0

HIGHEST RATED ON GOODREADS
Nevěsta ze zámoří
by 
it was amazing
5.00 average
Img ratingribbon@2x





Badge square
You read 53 out of 60 books.
88%
88%
Better luck in 2016!








3 komentáře:

  1. Myslím, že to vůbec nevadí. Je důležité, že tě čtení baví, a kdyby jsi četla z donucení či z pouhé soutěživosti, tak by jsi z toho neměla ten správný požitek, který nám má pobýt v paměti tak dlouho, jak jen to jde. Na mém blogu se právě soutěží o dvě knihy. Budu ráda, když se i ty zapojíš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, máš naprostou pravdu :-). Někdy mám problém i s recenzními výtisky, najednou zjistím, že už nečtu pro radost, ale proto, že musím. Teď přes svátky si to užívám, nové knihy mám stále ještě pod stromečkem a jednu po druhé jé s chutí vytahuji a čtu, tak jak se mi chce a hlavně to, na co mám náladu :-). Ráda se zúčastním :-)
      Děkuji

      Vymazat
  2. Myslím, že je to moc pěkné číslo :)
    http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[