UNBOXING 09/2016_3

12.9.16
Znovu vás dneska zdravím,
     nečekaně tu pro vás mám dneska další rozbalovačku. Opět půjde o recenzní výtisk a tentokrát od mé oblíbené Ledy!
V soutěži o tuto knihu jsem neuspěla, ale i tak se mi poštěstilo a kniha se ke mě dostala jiným způsobem :-).
Pojďme se podívat jaký kouzelný poklad ke mě dorazil :)







Díky rodinnému šperku si tři ženy jasněji uvědomí, že na rodině velmi záleží. Příběhy ukryté v přívěscích změní jejich pohled na život a ony najdou novou chuť ho žít. Lolly dostávala od své matky ke každým narozeninám jedno kouzlo spolu s připomínkou, jak důležité jsou rodinné vzpomínky. Teď je Lolly sedmdesát let, zhoršuje se jí paměť, a tak si uvědomí, že jí nezbývá moc času na to, aby obnovila vztah se svou dcerou a s vnučkou, protože obě byly stále příliš zaměstnané, než aby si našly chvilku na ni a na její rodinné historky. Když ale Lollyině dceři Arden kdosi nečekaně zavolá a vyjádří obavu o její matku, vypraví se Arden za ní a vezme s sebou i svou dceru (a Lollyinu vnučku) Lauren. Lolly jim pak vypráví příběhy spojené s jednotlivými přívěsky na náramku – a všechny tři si znovu najdou cestu k sobě navzájem a také radost, naději a lásku. Kouzelný náramek je dárek, který budete žárlivě střežit ještě dlouho poté, co dočtete poslední stránku.




Klobouk dolů před nádhernou vizuální stránkou této knihy. Je nádherná!!!
Lákala by vás také?

11 komentářů:

  1. Vizuální stránka knihy je tedy opravdu nádhera!!!! Koupila bych si ji zřejmě už jen kvůli tomu. A recenze vypadá také lákavě....vzpomínky a rodinná historie...na to by se nemělo zapomínat:-)
    Děkuji za tip a přeji krásné dny

    OdpovědětVymazat
  2. Teda... po grafické stránce se kniha nakladatelství Leda opravdu povedla. Vypadá to na dojemný příběh, ten by se mi mohl líbit. Počkám si na tvou recenzi. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že kniha nezklame, ale to se mi zatím u Ledy nestalo :-)

      Vymazat
  3. Láklala :) Vypadá opravdu krásně, tak přeji, ať se ti líbí.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná. I já se na ni moc těším a jsem zvědavá na její příběhy :-)
    Přeji ti krásné čtení Míšo.

    OdpovědětVymazat
  5. Tuhle knihu jsem už obdivovala na jiném blogu, ale i tady musím znovu říct, že obálka je pravdu nádherná *.* Snad bude i obsah a bude se ti líbit! Přeji hezké čtení:))

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherně zpracovaná :) Tak ať se líbí, Míšo :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[