Seznamte se: Sůl moře - Ruta Sepetys

28.9.16

4 komentáře:

  1. Míšo, moc pěkné video. Je vidět, že na tebe knížka opravdu hodně zapůsobila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Šárko, zase tam plácám blbosti, ale snad je to aspoň k něčemu. Rozhodně si budu pořizovat i předchozí knihy od této autorky, přesvědčila mě :-)

      Vymazat
  2. Víš co?? Já se k Tobě přestanu dívat! Jak se mi nemá prodlužovat seznam, když mě vždycky na něco nalákáš??? :-D Já už si vedu další "wishlist" ale ve stylu, co bych si chtěla od Míši půjčit :-D
    Ale k recenzi... Moc hezké video, je vidět, že kniha Tě oslovila neskutečným způsobem. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D ach ty seznamy :-D. Ale tak hlavně, že víš, kam se obrátit, je to mor, já vím :-D Tahle kniha za přečtení stojí, pěkný příběh!

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[