UNBOXING 09/2016_2

12.9.16
Krásné pondělí...
     trošku opožděně pro vás mám jednu rozbalovačku z minulého týdne. Konečně jsem se dočkala recenzního výtisku od Mladé fronty. Pojďme se tedy podívat, jakou knihu jsem si vybrala.






Zoe už se dávno smířila s tím, že se jí smůla lepí na paty. Takže když přijde o práci a s jejím životem to začne jít z kopce, nečeká ani, že by se to mělo zlomit. Nemá co ztratit, a tak přistoupí na návrh svého nemožného souseda a uzavře s ním dohodu. Nezávaznou a takovou, která prospěje jim oběma a nikomu neublíží. Jako většina Bradfordů má i Trevor slabost pro jídlo, a nejen pro ně... Jenže chce dokonalou ženu a ze svých požadavků nehodlá slevit. Když si ke své hrůze uvědomí, že se mu myšlenky podezřele často stáčí k jeho baculaté sousedce, poněkud zneklidní. Pekelní sousedé! Úspěšná romantická série o sousedech na zabití!

Tak co na to říkáte, už jste ji četli, na co se mám připravit? :-)

A ještě bych se vlastně ráda pochlubila dalším přírůstkem do mé čtečky a tím je recenzní e-book od Mystery Pressu. 

Moc se na knihu těším, Stopy v krvi byly perfektní!!!


10 komentářů:

  1. Dohoda s láskou se mi hodně líbila, myslím, že si čtení užiješ. :-)
    Hluboký hrob na mě také čeká.
    Hezké čtení!

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné přírustky, tak hlavně ať se líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné novinky, přeji pěkné čtení a jsem zvědavá na recenze. Mě osobně zvlášť láká Hluboký hrob :) Hezké pondělí, Míšo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Hluboký hrob se obzvlášť těším, tak uvidíme :-)
      Díky i tobě pěkné pondělí :-)

      Vymazat
  4. Na tieto knihy počujem len samé chvály, tak dúfam, že si ich poriadne užiješ! :) Maj sa nádherne.

    OdpovědětVymazat
  5. Dohodu s láskou jsem nečetla, ale snad se ti bude líbit:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[