UNBOXING 05/2016_4

23.5.16
KRÁSNÉ PONDĚLNÍ DOPOLEDNE,
     sluníčko svítí, dobrá nálada a jako potěšení dnešní balíček :-). Co víc si přát. Kniha, která se v balíčku ukrývá mě potěšila o to víc, protože mě oslovila samotná autorka. Byla jsem požádána, abych knihu zrecenzovala a také s autorkou udělala rozhovor. Mám opravdu nesmírnou radost. Nejprve si ale knihu musím přečíst a pak teprve vymyslíme nějaké ty otázky k rozhovoru. Takže se už teď můžete těšit:-).
Pojďme se tedy společně podívat jaká kniha mi  přišla.

Lovci lebek
Posledních deset let zatemnila Jaroslavův mozek jediná myšlenka. Myšlenka na pomstu. Tehdy boss ukrajinské mafie zastřelil jeho kolegu Lukyho, po kterém zůstala těhotná žena. Ačkoliv Jaroslav konečně dostal nabídku práce u speciální jednotky lovců lebek, má ke spokojenosti daleko. Život mu komplikují nevyřešené dluhy z pokeru, sílící tlak vymahačů a postupný rozpad rodiny.
I pracovní úspěchy střídají neúspěchy. Ukrajinská mafie posílá do Čech nebezpečného nájemného vraha, aby zlikvidoval nepohodlné svědky, po nichž pátrá také Jaroslavova jednotka. Zdá se, že nájemný vrah s andělskou tváří je vždy o krok napřed...
Jak se vám kniha líbí? Podle mě má velmi zdařilou obálku a anotace je více než lákavá. Myslím, že to bude velmi zdařilý počin a já už se teď moc těším, až se do knihy začtu. :) Nečetl ji už třeba někdo z vás?
Krásný den všem knihomolům :-)

7 komentářů:

  1. Míšo, také se na ni chystám. Přeji ti ať se kniha líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Také mi dnes dorazila, jsem zvědavá jak odlišné názory na ni budeme mít:) Přeji pěkné čtení ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, tobě taky pěkné čtení :-). Uvidíme, jak se nám bude líbit :-)

      Vymazat
  3. Kniha vypadá zajímavě. Chce to víc času na čtení. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, kéž by bylo víc času, ale kniha má velmi krátké kapitoly a řekla bych, že i dost velká písmenka, takže tahle se bude číst určitě velmi rychle :-)

      Vymazat
  4. Nevypadá vůbec špatně :)
    Těším se na Tvou recenzi a rozhovor! :)
    Přeji příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[