Vyhodnocení jarní soutěže o audio knihu Všude kolem černý les

25.5.16
Krásné středeční odpoledne všem,
     do včerejší půlnoci jste se mohli zúčastnit soutěže, kterou jsem pořádala na svém blogu za spolupráce www.audioteka.cz.
     Vzhledem k tomu, kolik měl článek kliků, se celkem divím, že se vás zúčastnilo jen 16. Copak není zájem o audio? Nebo vám nevyhovoval způsob soutěže? Klidně mi pište a pro příště může být všechno jinak. Dělám to pro vás a ne pro sebe, takže stačí říct :-).

Soutěžilo se o audio knihu Všude kolem černý les, já osobně jsem knihu četla a moc se mi líbila, takže si myslím, že i audio bude velmi zajímavé.




A na koho se tedy usmálo štěstí? Na prvním obrázku je seznam všech zúčastněných, kterým tímto moc děkuji za jejich chuť si zasoutěžit.
Tramtadadáááááá
!!!A vítězem se stává!!!
Výherci patří moje gratulace a co nevidět se může těšit na svou výhru. 
Výhru bude zasílat přímo audioteka.cz

Na závěr patří velký DÍK webu www.audioteka.cz - který do této soutěže výhru věnoval.




5 komentářů:

  1. Audioknihy jsou super věc, hlavně v případě, když potřebuju vypnout ukecanou kolegyni v práci :) Na tuhle knihu čtu vesměs pozitivní hodnocení, gratuluju výherci.

    OdpovědětVymazat
  2. Jede super moc děkuji taky se mi jednou povedlo něco vyhrát :) zrovna na tohle jsem hodně zvědavý tak uvidíme jak se bude líbit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tedy doufám, že se Ti líbit bude. Já byla teda hooodně spokojená :-), tedy co se knihy týkalo

      Vymazat
  3. Gratuluji vítězi, a Míšo tobě děkuji za pěknou soutěž :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[