📚 MĚSÍČNÍ SHRNUTÍ - červenec 2017 📚

6.9.17

Ahoj všem!

Tak takový skluz jsem ještě neměla, ale prázdniny si holt vybírají svou daň. Trochu opožděně, ale přece! Přicházím s měsíčním shrnutím za červenec. Žádné okecávání a zdržování, jdeme na to.

Suma sumárum:

  • 8 přečtených knihy
  • celkem přečteno 3009 stránek

Přečtené knihy:

  1. 59. Nové Pompeje - Daniel Godfrey (2.7.2017)
  2. 60. Hořící měsíc - Jo Watson (4.7.2017)
  3. 61. Němé oběti - Tim Weaver (11.7.2017)
  4. 62. Za zavřenými dveřmi - B. A. Paris (12.7.2017)
  5. 63. Víš, že tě miluju - Estelle Maskame (17.7.2017)
  6. 64. Do vody - Paula Hawkins (20.7.2017)
  7. 65. Odplata - Steffen Jacobsen (24.7.2017)
  8. 66. Tragická historie nás dvou - Jess Roghenberg (27.7.2017)
Nové Pompeje
Hodnocení: 80%
Nejvýhodněji koupíte ZDE
Velmy povedená historická fantasy o cestování časem, já byla nadmíru spokojená!


Hodnocení: 90%
Nejvýhodněji koupíte ZDE
Tak tohle bylo velmi  milé a humorné letní čtení, rozhodně si tuto sérii nenechám ujít. Přirovnání k B. Jones  je oprávněné, doporučuji!

Hodnocení: 60%
Nejvýhodněji koupíte ZDE
Rozhodně nejslabší díl série, ale přesto se stala mou oblíbenou.


Hodnocení: 100%
Nejvýhodněji koupíte ZDE
Tak toto byl zatím nejlepší psycho thriller tohoto roku. Možná obehrané drama, ale přesto dost fungující a šokující.

Víš, že tě miluju - knihu jsem nerecenzovala - DOMÁCÍ HRÁČ
Hodnocení: 60%
Nejvýhodněji koupíte ZDE
Nebylo to špatné, ale! Rozhodně bych knihu nedoporučovala mladším čtenářům, protože jim nedá zrovna ten nejlepší příklad jak se chovat. Každopádně ale bavilo.
Do vody - DOMÁCÍ HRÁČ
Hodnocení: 90%
Nejvýhodněji koupíte ZDE
Já jsem prostě fanoušek Pauly Hawkins. Do vody je podle mě mnohem lepší než Dívka ve vlaku. Moje nadšení je v recenzi patrné. Rozhodně palec nahoru!

Hodnocení: 93%
Nejvýhodněji koupíte ZDE
Velké překvapení v podobě Steffena Jacobsena. Skvělý a aktuální krimi thriller (terorismus). Ihned po přečtení Odplaty jsem si domlouvala i první díl této skvělé série a nebyla jsem vůbec zklamaná. Doporučení!
Hodnocení: 75%
Nejvýhodněji koupíte ZDE
Velmi zvláštní kniha, ale to neznamená, že je špatná. Pojednává o posmrtném životě, vhodná i pro mladší čtenáře. Nejde ovšem o odbornou literaturu, toto téma je zpracováno jako velmi vydařenáYA!

Knižní červencové přírůstky!

"Domácí červencoví hráči"

Knižní překvapení měsíce

Zklamání měsíce

Nejhorší kniha měsíce

Nejlepší kniha měsíce

Nejhezčí obáka


Omlouvám se opožděný článek, ale stalo se. 
Četli jste některou z knih? Jestli ano, napište mi váš názor nebo dojem.
Mějte se krásně!

8 komentářů:

  1. Skvělé skóre, Míšo :) Prostě jedeš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Šárko :). No, přes prázdniny jsem lehce přibrzdila :-D

      Vymazat
  2. Čteš jako o závod :) Nové Pompeje mě také docela bavily a právě se chystám na Hořící měsíc :) A uvažuji nad pořízením Tragické historie nás dvou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hořící měsíc mě fakt bavil. Hodně jsem se nasmála a ano, je tam mnoho klišé, ale fakt senzačně napsané! Tragická historie je kniha spíše pro mladší čtenáře, teď mě vlastně napadá, že nevím, kolik je tobě :-). No, mě je 34 a užila jsem si to, i když jsem cítila, že to je už mimo mou kategorii. Každopádně hodně zvláštní téma a pojaté trochu jinak. Ale což, je to fantasy.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Nooo, na to jsou tu jiní experti :-D Je to slušný, ale bývá toho i víc :-)

      Vymazat
  4. Super tituly a super číslo :-)) Jen by mě zajímalo, proč jsi nerecenzovala Víš že tě miluju? Nebyl čas?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, nestála za to a hlavně jsem v té době nestíhala :-(. Každopádně jsem se o ní rozmluvila ve videu přečteno, tak jsem se na to pak úplně vyprdla. Nebyla špatná, ale že by to bylo wow, to ne :-)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[