VYHODNOCENÍ SOUTĚŽE - Léto s Lisbeth Salanderovou

14.8.17

Krásné pondělí všem!

     Ještě než se dostaneme k samotnému vyhodnocení, ráda bych vám všem moc poděkovala za účast, která byla více než potěšující. Zúčastnilo se vás 109!
     Pokochala jsem se vašimi tipy na nejlepší knihy tohoto roku i série, které vás nejvíce oslovily. Nasbírala jsem několik skvělých tipů, na které se určitě v brzké době podívám.
     Největší radost mi pak udělaly vaše milé komentáře. Opravdu děkuji. Ani netušíte jak krásně se to četlo. Brzy pro vás uspořádám další soutěž, pokusím se opět vybrat nějakou lákavou cenu.
     Tentokrát jsem se rozhodla o sérii Milénium a očividně jsem se vám trefila do noty. Knihy jsou nové a mnou kupované, nejde o žádný sponzorský dar od nakladatelství. Doufám, že výherci udělají radost a najde v sérii stejné zalíbení jako já. Bylo vás opravdu mnoho, jenže výherce je pouze jeden jediný, strašně ráda bych vás odměnila všechny, alespoň za ta krásná slova, ale není to v mých silách.
Takže, jdeme na to!

Výherce byl vybrán pomocí random. org
a stává se jím:
Výherci moc gratuluji, bude kontaktován přes e-mail a na odpověď má 72 hodin. 
Pokud se do té doby neozve a nezašle adresu, pak budeme losovat náhradníka.

Ještě jednou děkuji všem za účast a brzy se uvidíme u další soutěže!

Mějte se krásně!

2 komentáře:

  1. Gratuluji výherci :-) Jinak kolikrát je k smíchu, jaké číslo random střelí, že? Mohl dát nějaké dvojciferné, když je soutěžících přes sto :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já se divila, že dal nízké číslo. Těžko říct, jak to v sobě šrotuje :-D

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[