🔝 KNIŽNÍ TIP č. 8 🔝

21.2.17

Hezký den!

     Jsem tu s dalším knižním TIPem. Hodně  jsem přemýšlela, co bych vám tak vybrala. Novinka byla minule, tak co teď něco staršího? Přemýšlela jsem, a to hodně, o nějakém autorovi, kterého mám na seznamu...někoho, od koho jsem četla třeba jen jednu knihu a zanechala ve mě takový dojem, že jsem si řekla, tenhle autor stojí za pozornost. Minulý rok jsem četla knihu Dvojí život od Diane Chamberlain a možná si pamatujete, jak jsem z ní byla paf. A tak dnešní volba padla právě na tuto autorku. Já sama jsem od ní četla jen tu jednu knihu a tak jsem si dnes sedla a trošku se porozhlédla po její tvorbě. A máme tu tedy dnešní nový TIP - knihu, kterou bych si chtěla ráda přečíst jako další dílo této skvěle píšící autorky!

📖 TIP pro 8. týden 📖


Anotace:

Daria Catová dostala k jedenáctým narozeninám neuvěřitelný dárek. Při ranní procházce objevila na pláži za rodinným letním sídlem v Severní Karolíně opuštěné novorozeně. Pátrání po jeho matce se ukázalo marné, a proto se Catovi rozhodli děvčátko adoptovat.
O dvaadvacet let později Shelly vyrostla v přitažlivou, poněkud zvláštní ženu, nad kterou Daria, ač je poznamenaná tragickým zvratem v kariéře dobrovolné záchranářky a rozchodem se snoubencem, nepřestává držet ochrannou ruku. Když se však do poklidného městečka Kill Devil Hills vrací Dariin kamarád z dětství - nyní hvězda televizních obrazovek - Rory Taylor, aby o Shellyině případu natočil reportáž do svého pořadu o nedořešených záhadách, vzbudí u jeho obyvatel skrývanou i otevřenou nelibost.
Roryho všetečné otázky navenek soudržnou komunitou povážlivě otřesou - na povrch začnou vyplouvat prohřešky i hříchy, na které by všichni rádi dávno zapomněli.
Rory, zcela pohlcený pátráním po okolnostech zrození dítěte jednoho vzdáleného léta, kousek po kousku protrhává závoj tajemství. Konečné odhalení je mrazivé…

Info o knize:

Nakladatel: Ikar
Jazyk: česky
Pořadí vydání: 1.
Rok a měsíc vydání: 2003/08
Počet stran: - 384
Vazba: Pevná

Co dodat:

  • autorčin styl je velice poutavý a dokáže vás udržet bdělé hned od začátku knihy
  • podle anotace se zdá, že by mohlo jít o slušné rodinné drama
  • potíž je v sehnatelnosti knihy

Máte někdo zkušenosti s tou autorkou nebo jste třeba četli právě tuto knihu? 

2 komentáře:

  1. Knížka vypadá zajímavě, možná někdy :) Aktuálně se jedna vyskytuje na Můj antikvariát.cz a na Databázi knih, kdyby po ní někdo zatoužil :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[