(hromadná) ROZBALOVAČKA 02/2016_7

27.2.17
KRÁSNÉ PONDĚLÍ VÁM VŠEM!
     Dnes jsem tu s hromadnou rozbalovačkou, protože za únor už těch balíčků bylo dost (jsem si toho vědoma). Tentokrát tu budeme mít jen jeden recenzní výtisk a všechno ostatní jsou mé nákupy na bazaru knih a fcb bazárku. Ani sem tentokrát nebudu hrnout hromadu fotek krabic a balíčku, trošku to shrnu, jinak byste se ani na konec neprolovali...
Pojďme tedy na to! Vezmu to tak, jak mi to od minulého týdne chodilo.



Recenzní výtisk od Arara.cz




Anotace

Nová napínavá detektivní série s ústřední postavou Nathalie Svenssonové, psychiatričky specializující se na profily vrahů. Psychiatrička Nathalie Svenssonová je konečně spokojená se svým životem. Po nedávném rozchodu si koupila vlastní malý byt v centru Stockholmu, ve kterém chce vést zajímavější život, než je život pracující svobodné matky v Uppsale. Jednou pozdě večer dostane textovku od známého herce Rickarda Ekengarda, s nímž před několika týdny strávila noc. Rickard ji chce znovu vidět a domluví si schůzku. Ale v momentě, kdy Nathalie přichází na místo setkání, Rickard Ekengard je chladnokrevně zastřelen a jeho tělo vhozeno do fontány. Nejen, že je to hrozná situace, ale Nathalie má navíc pocit, že se historie opakuje! Stejně tak zahynul před deseti lety Adam, láska jejího života. A případ nikdy nebyl vyřešen. Je to krutá hříčka osudu, nebo spolu vraždy souvisí? Nathalie se pustí do vyšetřování na vlastní pěst a obdrží výhružné zprávy. Zdá se, že pravda je ještě horší, než si vůbec kdy myslela…

Balíček z facebookového bazárku





Tento boxík mě vyšel na 425,- i poštovným!!! 
Děkuji Bc. Janu Balcárkovi, který rozvášnil mnoho členů skupiny svou pestrou a obsáhlou nabídkou nových knih.
Anotace není třeba, kdo by tuto sérii neznal?!

Další balíček je z DK 



Anotace

Violet bylo sotva sedmnáct let, když se o sobě dozvěděla nečekané věci. Nejen že je jiná, ale je zatraceně jiná než ostatní! Je napůl člověk, napůl anděl a osud jí na bedra naložil těžká rozhodnutí...

Violet Eden je napůl anděl a napůl člověk. Jejím osudem je chránit lidi před pomstou vyhnaných andělů. Druhý díl série o Violet Eden má název Omámená.

Violet Eden dobře ví, že její život i životy ostatních závisí na tom, komu bude věřit a komu ne. Když ale dorazí posily, je víc než jasné, že někdo něco skrývá. Zřejmě každý v jejím okolí chce něco tajit, to znamená, že nikomu se nedá věřit. Dokonce i Lincoln něco skrývá. Jediná jistota, kterou má, je to, že Phoenix je ještě nebezpečnější, než kdykoliv předtím.

Začíná nebezpečný závod o čas. Pátrání po předmětu, který může pomoci obnovit rovnováhu, odvádí všechny do posvátných hor Jordánu. Tam budou Violetiny schopnosti vystaveny obrovskému tlaku. A poté se bude muset vypořádat také s těžkou zradou...
Více se dočtete v druhé části série Violet Eden Omámená.

V LK jsem si loni koupila první díl této série (Fialový ráj), sice jsem ho ještě nečetla, ale když jsem narazila na druhý díl za pár kaček, tak jsem nezaváhala. Andělská tématika mě hodně láká. 

Další balíček z bazaru DK



Anotace

Neptej se na minulost a nepočítej s budoucností... Dvě jasně daná pravidla. Jak dlouho ale můžou fungovat v lásce?
Když se vysokoškolačka Tate Collinsová na čas přestěhuje ke svému staršímu bratrovi a seznámí se s jeho kamarádem, pilotem Milesem Archerem, není to rozhodně láska na první pohled. Není to dokonce ani přátelství, jen vzájemná prudká a neovladatelná touha. Miles kupodivu váhá déle než Tate, ale nakonec i on potlačí svoje zábrany. Už po prvním milování je zřejmé, že fyzicky si oba dokonale vyhovují. Oboustranná domluva zní jasně: on o lásku nestojí, ona na ni nemá čas, takže zůstanou jen u sexu. Jenže Tate brzy zjišťuje, že chce se záhadným, uzavřeným a posmutnělým Milesem prožít mnohem víc. Že chce porušit obě jeho pravidla: neptat se na minulost a nepočítat s budoucností.
Jenže Miles sám už si není jistý, jestli je dokáže dodržet. Protože láska je silnější než pravidla, sliby a odhodlání. I když její odvrácená tvář je tak děsivá…

 A poslední balíček mi přišel od oblíbené Markéty z FCB





Asi také není co více doplňovat, všichni známe, všichni víme. V tomhle vydání jsou vlastně dva příběhy. Tuším, že popravený druhý díl Stmívání a z druhé strany nový příběh z opačného pohledu (dívka upír/kluk smrtelník). 
Neptejte se mě, co mě to popadlo :-D. Prostě jsem tu knihu potřebovala a za  240,- i s poštou? 
Však to znáte. Stejně si chci tuto ságu přečíst, tak proč nezačít třeba tímto.

Tak co myslíte, jaké jsou vaše názory na knihy, určitě některou znáte. Za každý názor budu ráda. 
Od Colleen už jsem všechno ostatní četla, píše skvěle a tato mi ještě k přečtení zbývá. U Selekce mám za sebou teprve první díl a to mi stačilo k tomu, abych dokoupila celou sadu.
Zbytek je pro mě novinkou.

18 komentářů:

  1. Gratuluji k tolika novým přírůstkům! Tu Selekce za takovou cenu ti závidím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrknu na bazar knih na fcb. Pán toho má od každého mnoho kusů.
      Až budu na PC, vložím odkaz.

      Vymazat
    2. Také jsem si koupila knihi od tohoto pána. Kniha nikde a na zpravy nereaguje. Dokonce si me zablokoval, tak doufam, ze vse bude v pohodě a kniha se ke me take dostane. :-( Kamča

      Vymazat
  2. Tak to je super. :) Takových knih. :) Na série Selekce se chystám, mám ji už strašně dlouho v knihovně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už bych s ní také ráda pokročila. Doufám,že se k dalším dílům brzy dostanu.

      Vymazat
  3. Skvělý výběr. :) Odvrácenou tvář lásky a Život a smrt si taká plánuji dokoupit. Zbytek už mám doma. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Závidím Život a smrt, pořád si jí chci také koupit do sbírky, ale ta cena mě odrazuje. Snad ji seženu někde levněji. Krásné přírůstky Selekci i Odvrácenou tvář jsem četla. Přeji hodně času na čtení... :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle bylo opravdu štěstí. Markéta prodává slušné kousky na fcb- Bazar knih. Tahle cena byla prostě neskutečná, jinak bych to nekoupila. Je to tedy ale neuvěřitelná tlusťoška, tedy ta kniha :-D

      Vymazat
  5. Moc krásné přírůstky :) Selekce mě také čeká a Stmívání už mám za sebou, určitě se ti bude líbit :) Přeji hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem zvědavá na tu Fontánu. Pořád totiž nadní přemýšlím jako e.knize k recenzi, ale nějak se toho i bojím. Nicméně po tvé recenzi budu mít asi jasno :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ať se knížky líbí :) Moc se těším na poslední díl Selekce, už aby vyšel :) Četla jsem i Život a smrt, ale za mě velké zklamání...

    OdpovědětVymazat
  8. Páááni! :-D Pěkně jsi se rozjela... Selekci také nutně potřebuji, ale teď mají určité věci přednost :-)
    Stmívání jsem přečetla všechno (Ano, vím, že to pro někoho je brak, ale co se líbí mně, se nemusí líbit jiným a naopak ;-)) a myslím, že se Ti bude líbit. Sice to podle mě není taková pecka, ale četlo se mi to dobře :-)
    Na Colleen má zálusk mamka, takže je jasné, že u nás skončí :-D Zbytek jsou pro mne novinky.
    Užij si čtení, Míšo :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Teda tomu říkám přírustky, na Selekci se už dlouho chystám a cena za kterou jsi ji koupila je parádní. O jaký bazárek na fb se jedná, prosím ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. https://www.facebook.com/groups/391632334207509/

      Prodejce byl Jan Owliver Balcárek - snad to tam dohledáš, prodává nové knihy zřejmě má nějaké kontakty...nemusíš se bát, je spolehlivý. A má toho od každého více kusů ;-)

      Vymazat
  10. Parádní hromádka, Míšo :) Užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Šárko :-). Tento měsíc jsem se rozšoupla, hlavně na bazarech. Už mám další materiál na článek, chodí mi to každý den :-D

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[