Shrnutí týdne #7

23.2.17

Zdravím vás, moji milí čtenáři!

Trošku opožděně, ale přece. Mám tu pro vás shrnutí minulého týdne (13.-19.2.). Minulý týden se mi povedlo přečíst celkem tři knihy z čehož jedna byla "domácím hráčem". Můžu říci, že všechny za to stály a moje volba byla opět dobrá! Přírůstky samozřejmě také byly, to by snad ani jinak nešlo, celkem dva kousky a šlo o recenzní výtisky od Dobrovského a Omegy. Tak jdeme na to...

Přečtené knihy

 Zázraky z nebe

Domácí hráč!

Nádherná kniha, která mě opravdu dostala, po přečtení jsem shlédla i film a bylo to parádní zakončení příběhu. 
Nebojte se náboženské tématiky, není to tak hrozné a příběh za přečtení opravdu stojí!
RECENZE KNIHY

Griša - Světlo a stíny


Fantasy, která sice možná neoplývá ničím novým, ale rozhodně na mě působila svěžím novým větrem. Možná je to prostředím Ruska...nevím. Každopádně kniha bavila od začátku do konce!
Těším se na další díly!!!
⇒ RECENZE KNIHY ⇐

Boj se tmy

Abych pravdu řekla, tak jsem na začátku chtěla knihu odložit a nedočíst, cca 1/3 knihy mě prostě nepřesvědčila o jejích kvalitách, ale pak nastal ten zlom! A já jsem ráda, že jsem ji dočetla. 
Velmi nápaditá detektivka, jen co je pravda...
⇒ RECENZE KNIHY ⇐

Přírůstky

Siréna

Recenzní výtisk od Knihy Dobrovský
I přes to, že je hodnocení této knihy zatím tak nějak slabší, strašně se na knihu těším. Už jen díky její nádherné obálce. Knížky K.C. u nás mají prostě boží obálky!

Neviditelná knihovna

Recenzní výtisk od Knihy Omega
Nad výběrem této knihy jsem hodně váhala, ale nakonec se recenzního konkurzu zúčastnila. Už vím, proč jsem měla obavy, ale to se dozvíte až zítra...kdy se pokusím sepstat recenzi na knihu, která byla tak složitá, až to bolelo!!! 
A jaký byl váš uplynulý týden? 
Četli jste třeba některou z těchto knih?

10 komentářů:

  1. Ja jsem ted k náboženským kniham celkem skeptická. Po poslední jsem mela uz pocit,ze neni nikdo schopny napsat životni cestu jinak,nez aby nutili boha jako jedinou možnost. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady je to trošku jinak, v této knize je na začátku hlavně ztráta víry a já se tomu ani nedivila. Ale ve výsledku samozřejmě šlo o božský zázrak, nevím, jak nejlépe to nazvat. Ale líbilo se mi, že i přesto, že je tento příběh dost mediálně známý, tak rodina a hlavně i malá Anabel nikomu svůj názor nenutila, prostě se dál nevyjadřovala a klidně změnila téma řeči. Víš, takové nenucené mi to přišlo. A hlavně, je to podáno tak, že každý si z toho vezmu to , co chce. :-)

      Vymazat
  2. Nečetla jsem zatím žádnou, i když na Gřišu a Bojím se tmy teď narážím na každém kroku. :) Podobně jako ty mám teď zásek u jednoho recenzáku. Zatím je to takové nemastné neslané... Kéž by taky přišel zlom...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyto záseky já nesnáším, to je normálně čtenářské peklo. Tak snad s tím pohneš :-)

      Vymazat
  3. Boj se tmy na mě čeká a Zázraky, no, zkrátka je upřednostním. :-D Máš krásné kousky, Míšul. Mně se to teď se začátkem semestru zkrouhlo. :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, ale však ty to napravíš o to se nebojím. Zázraky na tebe pořád čekají :-D.

      Vymazat
  4. Koukam, ze mas docela stastnou ruku na cetbu :-) jen tak dal :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, zaplať bůh... Ale ta neviditelná knihovna co jsem teď dočetla byl maličko přehmat, to byla zkouška odvahy a mých sil :-D

      Vymazat
  5. Sirénu jsem nedávno dočetla a můžu jen doporučit! :)

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[