Shrnutí týdne #5

6.2.17

Krásný začátek pracovního týdne, 

     v neděli jsem bohužel shrnutí týdne udělat nestihla, tak vám ho servíruji až dnes. Jelikož měsíční shrnutí za leden bylo hodně obsáhlé, tak jsem se rozhodla nově sepisovat týdenní shrnutí a to měsíční pak bude jen expresní a třeba jen obrazové.
Takže! V pátém kalendářním týdnu 2017 (30.1. - 5.2.) jsem přečetla dvě knihy - jeden e-book a jednu papírovku. A máme tu i nějaké ty přírůstky 😊.

První přečtenou knihou jsou Pohřbení od Kendry Elliot

Ke knize jsem sice měla pár výtek, ale i tak ji hodnotím velmi kladně. Nakladatelství Mystery Press se poslední dobou daří vydávat samé peckové knihy! Já jsem knihu k recenzování získala ve formě e-booku, ale netrvalo ani týden a už jsem ji objednávala přímo u nich na stránkách. Pomalu ale jistě totiž dokupuji jejich tituly. Podle mého si zaslouží čestné místo v knihovně a hlavně! 
Papírová kniha je prostě papírová kniha 💕!

Druhou přečtenou knihou je Deník fejsbukové matky pokračuje...
V dubnu to bude rok, co vyšla kniha, která zacloumala čtenářským světem. Možná se stala i trošičku kontroverzním tématem. Já jsem její příznivce a nadšenec.
Jde o nenáročné čtení, které vás uklidní a nenechá na pochybách v dumání o tom, jestli jste bláznivá máme nebo ne. 
Kniha složená z facebookových statusů vás rozhodně pobaví. Recenzi na knihu sepíšu buď dnes nebo zítra.

A tady máme ty přírůstky, čtyři knihy jsou objednané a zakoupené u Mystery Press a Smrt v zádech je recenzním výtiskem od Martinusáků!

Takový byl můj uplynulý týden a jaký byl ten váš?

1 komentář:

  1. Všechny bych brala :D
    Steve Robinosn, Hluboký hrob byl perfektní. Druhá světová válka a to propojení mezi sebou bylo prostě neuvěřitelné. Jsem zvědavá jak ti autor sedne. Já se teď chystám na první díl. Čtu to jak se mi hodí :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[