Taková nevšední neděle :-) - 50. filmový festival v Karlových Varech aneb, když zrovna nečtu.

7.7.15
Zdravím vás přátelé,
    jelikož jsem celý víkend nevzala knihu do ruky, což znamená, že se v nejbližších dnech nechystám psát žádnou recenzi, tak jsem si říkala, že bych se s vámi mohla podělit o můj  nedělní zážitek :-D.
Znáte to, nic neplánujete a najednou vám někdo zavolá, raz, dva, tři...do hodiny tě vyzvedneme. Ono se vám vůbec nechce, ale nakonec usoudíte, že ten den stálo prostě za to! :-D
A kdo mě to vlastně unesl? No, nikdo jiný, než má drahá sestra a její milující polovička :-D. Za což jim vážně děkuji, protože jsem si to opravdu moc užila.
A kam že mě to vlastně unesla? Na 50. filmový festival do Karlových Varů. Byla jsem tu poprvé a doufám, že ne naposledy. I přes úmorné horko jsme si to náležitě užili. Zkrátka a dobře, byla jsem nadšená!
Skvělá atmosféra, nádherná kolonáda, výborné jídlo i pití, prostě paráda. Lidí kolik jen chceš, ale to k tomu patří :-D.

     Co se organizace týká, tak vlastně ani nevím, jak ji hodnotit, byla jsem tam poprvé, ale i tak mám pár výtek. Podle mě tam mohlo být více cedulí atd., kde by se člověk dozvěděl něco víc o denním programu. Rozmístění kin na promítání nebylo taky příliš valně označeno a člověk dost tápal. Hodně jsme museli lovit na netu. Co oceňuji, byl stánek spol. Vodafone, kde jste si mohli zasoutěžit a vyhrát třeba takový super klobouček, který máme na fotkách. Ten jsme prostě museli mít, protože jako přicházející návštěvníci festivalu jsme je obdivovali na převážné většině místní populace, jen jsme nevěděli, jak k němu přijít. Nakonec se zadařilo :-D.

     Sečteno, podtrženo...na filmovém festivalu ve Varech si užijete parádní den, takže, kdo je poblíž, ať neváhá ani minutu :-). My jsme se tedy v neděli pekli ve vlastní šťávě, ale přežili jsme ;-). Chce to hodně tekutin :-D.



Vkládám pár foteček ze kterých pohoda přímo sálá a taky pár našich hvězdných úlovků :-D.
 Naše správná trojka :-)
 Nemohla chybět návštěva vřídla :-)
 Novinka ve Varech je tato lavička Václava Havla, která byla právě v tento den slavnostně odhalena samotnou bývalou první dámou :-)
 Jedním z hvězdných úlovků byla Ewa Farná. Která byla prostě nádherná jako princezna. Byla moc milá, což mě překvapilo a velmi ochotně souhlasila s fotkou :-) 
Takový malý detail, který není patrný. Bylo takové horko, že musela mít ty šaty vzadu rozepnuté :-D. Nedivím se jí, byly nádherné, ale těžké jako brokát.
 Vypadá jako vévodkyně Kate :-)
 To jsem prosím já :-D
 Dagmar Havlová s ministrem kultury Danielem Hermanem - při slavnostním odhalování lavičky V. Havla.
 A tohle je náš nejšťastnější úlovek u kterého jsme se se ségrou opravdu pobavily a jednou pro vždy bude spojen s hláškou "Vašíku počkej" :-D. Švára prostě fotil a já jsme tam ještě nebyla, tak volám Vašíku počkej a Bolek ho hned s úsměvem sprdnul..."jó Vašíku, počkej" :-D. Opět chválím jeho ochotu k pózování i když bylo znát, že pospíchá a v patách mu bylo několik paparazzi...nemají to jednoduché a do toho ještě my dvě kozy :-D
Naším dalším úlovkem byl Miroslav Etzler, málem jsme ho v jeho přestrojení přehlédly :-D
 JOOOO, Mojito....to je moje :-D
 Tak, tomuhle pití já říkám oranžová okena! Fuj tajbl...hnus fialovej a ještě k tomu silnej jako ďas. Aperol...
Zlato, jsem doma....a stejně mi nikdo nevěřil, že tam bydlím ;-)
 Na červený koberec mě nepustili a já vůůůůbec nechápu proč ??? :-D

Tak zase někdy...pa

Upozornění: foto je soukromé, není tedy povoleno jeho sdílení či kopírování! Děkuji za pochopení.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[