Měsíční shrnutí 06/15

28.6.15
Máme tu zase konec měsíce a to znamená, že je na čase sepsat měsíční shrnutí. Za červen jsem stihla přečíst pouze šest kousků. Je znát, že počasí už se nám lepší, takže většinu času trávím venku se synem a na čtení už zbývají jen chvilky po večerech. A to opravdu jen chvilky, protože já prostě chodím spát se slepicema :-).

Za měsíc červen jsem přečetla tyto knihy: 

Laura - J.K. Johansson - recenze naknihu ZDE
Laura vypadala velmi zajímavě, anotace byla lákavá, ale nečekalo mě žádné výrazné překvapení. Podle mého názoru budou další díly mnohem zajímavější a napínavější.











Stalker - Lars Kepler - recenze na knihu ZDE
Co vám budu povídat, Stalker je extra třída! Nejlepší z toho nejlepšího od švédské dvojice autorů. Napínavé od začátku do konce. Prostě pecka!










Dívka, která se třpytila - Lauren Beukes - recenze na knihu ZDE
Tahle kniha byla vážně zvláštní, ne špatná, ale prostě jiná. Těžko se mi hodnotila. Pro mě to bylo celkem zbytečně chaotické a místy nedotažené do konce.









Unesená - Lesley Pearce - recenze na knihu ZDE

Unesená byl můj první recenzí výtisk od nakladatelství MOBA. Kniha mě velmi mile překvapila a její čtení jsem si doslova užila. Napínavé, skvělý příběh, perfektní vykreslení postav. Velmi zajimavé.








Nejdražší dcera - Elizabeth Little
Knihu jsem dočetla včera a ještě jsem nestihla napsat recenzi. Vůbec to nebylo zlé, bylo to zajímavé, napínavé, některé pasáže jsem si opravdu užila, protože miluju tématiku starých rodů, domů a jejich tajemství.
Ale, rozhodně bych to nepřirovnávala k "nové Zmizelé". Tenhle příběh s tím nemá absolutně nic společného. Tohle je jen dobrý marketingový tah.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[