UNBOXING 11/2015_2

19.11.15
Tahle rozbalovačka je pro mě doslova andělská. Jedná se sice o knihy, které už jsem četla, ale měla jsem je půjčené. Mojí knihovničku bohužel nezdobily, což je velká škoda. Protože tyhle knihy jsou výjimečné. Dobře, možná asi ne pro každého, ale pro mě rozhodně jsou a přála bych si, aby si je přečetl každý a každý si z toho něco málo vzal... 

Mě osobně Lorna hodně změnila pohled na sebe samu, i na svět. Knížky jsem doslova hltala a byla jimi fascinovaná. Prostě nádhera...nejde to říct jednodušeji...









No řekněte sami, není to nádhera? A co teprve ta nádhera uvnitř ;-)

1 komentář:

  1. Vypadají dobře :3 :) Moc hezký článek
    http://my-ideallife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[