Měsíční shrnutí 09/2015

5.11.15
     Ano, je listopad a já TEPRVE sepisuji měsíční shrnutí za září :-(. Jsem ostuda, ale někdy, v životě každého z nás, nastane období, kdy se všechno obrátí naruby. A to se stalo u mě... Já sama jsem se s tím prala, jak jen to šlo a doufám, že teď už bude líp. Mám za sebou rozvod, stěhování a hromadu stresu....Nic pěkného. Toť k mojí obhajobě, neměla jsem prostě na čtení a to ostatní vůbec náladu. Ještě nejsem sto procentně ve svém živlu, ale pomalu se vracím k normálu a začínám zase i číst, pořád to tedy není ono, ale já věřím, že tohle se časem spraví...stejně jako všechno;-). Děkuji, že mi i nadále zachováváte přízeň. :-)

     Tohle shrnutí bude velmi rychlé a stručné :-D. V září jsem přečetla pouho pouhé dvě knihy a to vám povídám, dalo mi to i tak hodně zabrat. Jedna z nich byla recenzáček od MOBI - 13 Hodin. Jelikož šlo o druhý díl série, tak jsem si před tím ještě dokoupila a přečetla ten první, aby mi náhodou něco neuniklo ;-). A dobře jsem udělala. Obě knihy jsou od Deona Meyera a byly opravdu hodně dobré!

Recenze najdete zde: Ďáblova hora, 13 Hodin

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[