🔝 KNIŽNÍ TIP č. 43 🔝

25.10.17

Krásný středeční den!

     Mám tu pro vás další knižní tip. Můžu vám říci, že vybrat jen jednu knihu týdně není nic jednoduchého. Je tolik zajímavých knih... Dnes mám pro vás knihu, která bude mít podle mě celkem vážné a těžké téma. Ale čas od času mám prostě chuť i na takové knihy.


📖 TIP pro 43. týden 📖


Anotace:

V předvečer dceřiny svatby otřese domem June Reidové děsivý výbuch. Následný požár pohřbí celou její rodinu, minulost i budoucnost. Všechno.
Zoufalá a ochromená June prchá z místa katastrofy, až skončí v motelovém pokoji kdesi u oceánu, stovky kilometrů od někdejšího domova. Ponořená do drásavých vzpomínek neustále přemýšlí o chybách, jichž se dopustila při výchově jediné dcery Lolly i při budování svého vztahu s partnerem Lukem a které vedly až ke tragickému konci.
Zároveň s June však nechává autor promlouvat i další lidi, jichž se tragédie dotkla. A právě díky jejich vyprávění se před čtenářem začíná rozprostírat ucelený obraz toho, co se skutečně stalo, ale také svědectví o síle lidského ducha, o schopnosti vyrovnat se s tragédií nepředstavitelných rozměrů, ale také o moci přátelství a podání pomocné ruky. A v neposlední řadě také o tom, co skutečně znamená mít rodinu.

Info o knize:

Nakladatel: Domino
Jazyk: česky
Pořadí vydání: 1.
Rok a měsíc vydání: 2017/10
Počet stran: 296
Typ, vazba: Kniha, pevná

Co dodat:

  • nevím jak vy, ale obálka na mě příliš lákavě nepůsobí
  • po přečtení anotace jsem ovšem zbystřila
  • očekávám náročný příběh, možná drama
  • určitě se v příběhu budou řešit otázky hodnot, rodiny a vztahů
  • hl. hrdinka se bude vyrovnávat s velkou ztrátou, ale také bude asi řešit otázku, jestli to tak nebylo lepší? Možná vzhledem k problémům s dcerou? Těžko soudit...
  • Domino vydává celkem slušné kousky
  • asi to bude celkem zajímavé a těžké čtení, ovšem neočekávám žádnou akci či napětí
Co vy na to??

17 komentářů:

  1. To zní ale fakt zajímavě, porozhlédnu se po ní :) Díky za tip Miško :)

    OdpovědětVymazat
  2. Včera mi dorazila, tak jsem moc zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já už se na ní třesu, měla by dorazit každou chvílí :))

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za tip na knihu, mě se i ta obálka líbí :) U mě na blogu je kdyžtak soutěž o knihu, kdybys chtěla taky soutěžit, tady je odkaz: http://karinga.blog.cz/1710/soutez-o-knihu

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím s tou obálkou, nezajímavá, a kdyby ses o ní nezmínila, asi by mi úplně unikla. Nicméně anotace opravdu zní zajímavě...budu zvědavá, jaký na ni čtenáři budou mít názor :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Obálka je opravdu jak od začínajícího grafika...:D :D Ale anotace vypadá zajímavě!

    OdpovědětVymazat
  7. tohle je pro me novinka... a nemuzu si pomoct, ale ta obalka vypada jak ze knih 40 let stare :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chápu, já bych na ni ani nesáhla, ale ta anotace fakt umí nalákat, uvidíme, počkáme na první ohlasy

      Vymazat
  8. Super tip na knížku, která působí dramaticky. Hned jsem si ji koupila. Mám ráda, když střídám dva žánry. Jednou si přečtu knížku s osobním rozvojem a potom zase něco víc vážného či vymyšleného. Momentálně čtu Mnich, který prodal své ferrari a pak se zase pustím do této knihy.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[