RECENZE: Za zavřenými dveřmi - B. A. Paris

19.7.17




Nic není takové, jaké se na první pohled zdá...


Info o knize:

  • název: Za zavřenými dveřmi
  • orig. název: Behind Closed Doors
  • autor: B. A. Paris
  • žánr: pro ženy, thrillery, psycho trhillery
  • nakladatelství: Motto
  • rok vydání: 05/2017
  • počet stran: 264

Recenze knihy:

     Myslíte si, že vše dokonalé je i dobré? Jakou cenu za ni ovšem můžete zaplatit? 

      Když Grace potkává Jacka, je už téměř smířena s tím, že si partnera nenajde. Je jí už 32 let a neustálá péče o její sestru, která trpí Downovým syndromem ji příliš času na osobní život nedává. O Millie se Grace stará už od malička, pro jejich rodiče byla nechtěným dítětem a po té, co se dozvěděli o její vadě, pro ně téměř přestala existovat. Grace si ale vybojovala její život a následně i svěření své sestry do vlastní péče. Tomu říkám pravá láska. Obě sestry se neskutečně milují, ačkoli jsou každá úplně jiná. Jsou pro sebe vším. Lidé nad takto postiženými dětmi ohrnují nos, ale oni jsou mnohdy více inteligentní a všímavé, než kdejaký zdravý jedinec...

     Jack si obě sestry okamžitě získá a nakloní na svoji stranu.  Gentleman, milý, hodný, obětavý, zajištěný a dokonalý... Jack Angel je ztělesněním dobra, ochoty a obětavosti. Jack Angel je anděl. Každý by ho mohl Grace závidět a tak se i děje. Krátce po jejich seznámení Jack Grace požádá o ruku, dokonalá pohádka může začít...

     V den jejich svatby se ale vše začne měnit. Ráda bych napsala, že pozvolna, ale bohužel. Jack se vyjeví ve vší parádě. V ten den Grace ztrácí svobodu, vůli a snad i poslední střípek naděje. Důvody? Tomu byste ani nevěřili...

     Není všechno zlato co se třpytí a i to nejkrásnější a nejdokonalejší pozlátko může skrývat nepatrnou trhlinu. Jen pozorné oči ji mohou zahlédnou, jen vnímavý pozorovatel dokáže vycítit, že v tomhle manželství není něco v pořádku. 

     Grace je vězněm svého vlastního života ze kterého není úniku. Za zavřenými dveřmi je jeden z nejlepších psycho trillerů, který jsem kdy četla. Pozoruhodné, neskutečné, absurdní a nepochopitelné. Tato kniha vás chytne hned první stránkou a věřte mi, polapí vás do svých spáru, sevře a nepustí. Dlouho jsem nečetla něco tak skvělého, ačkoli kniha svým tématem sevře vaši duši!

Můj dojem:

     Za zavřenými dveřmi působí nenápadným dojmem, nekřičí na vás: já jsem bestseller, musíš si mě koupit. A přitom je to jedna z těch knih, která by si tu nálepku právem zasloužila! Jedním slovem famózní. Neskutečný zážitek, neskutečná jízda, svíravý pocit nejistoty a napětí budete prožívat společně s naší hrdinkou. Budete si klást bezpočet otázek a budete na ně chtít znát odpovědi. 

     Takových knih by mělo být víc, víc příběhů ze života, které se klidně a hravě mohou odehrávat třeba přímo nám před nosem. B. A. Paris exceluje svým prvním románem, který si velmi snadno a hravě získá čtenáře na svoji stranu. 

     Skvělý vypravěčský um jen podtrhává celkovou atmosféru příběhu. Vše je vykresleno a promyšleno do nejmenšího detailu. Možná vás napadne otázka, jak tohle autorka dokázala, má snad zkušenosti? Dokázala totiž realisticky podat něco neskutečného. Ještě teď nad knihou přemýšlím a rozhodně na ni dlouho nezapomenu.

    Pokud jste ještě knihu nečetli, pak je ten pravý čas na nápravu. Nebudete litovat, tím jsem si jistá. Tato kniha není přešlapem a ani další zbytečností, tato kniha je nutností a skvělou volbou a i něčím mnohem víc.

Kniha plná psychického teroru, který se mi v tuto chvíli jeví snad ještě horší nežli fyzické týrání...
Hodnocení: 100%
Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji:

 Ukázky z knihy:



Anotace knihy:

Thriller, který ohromil svět, vás přinutí pozorněji sledovat dokonalé páry kolem vás.

Dokonalé manželství, nebo dokonalá lež? Páry, jako jsou Jack a Grace, musíte obdivovat, ať chcete nebo ne. On dobře vypadá a umí vydělat peníze, ona je elegantní a šarmantní. Skoro je vám líto, že se s ní nemůžete spřátelit a poznat ji o trochu víc. Oni dva jsou totiž pořád spolu. Taková láska! Pak si ale uvědomíte, že Grace nikdy nezvedne telefon, že nepřijímá žádná pozvání, pokud není pozván i její manžel. A jejich ložnice má zamřížované okno!

12 komentářů:

  1. Achjo, další knihu, kterou musím připsat na svůj seznam - to vyloženě potřebuju :D Skvělá recenze Míšo a kniha vypadá tedy báječně, už jen ta obálka je senzační :)

    OdpovědětVymazat
  2. 100%... tak to vážně musí být nářez. Včera jsem koukala na video, teď jsem si přečetla článek, no musím knihu mít. Škoda, že na KK není k mání, dělám objednávku. Ale pořídím jinde, je to moc velké lákadlo :) Super recenze, Míšo, jako vždy :)♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sice jsem někde četla, že to není nic překvapivého, no nevím. Jde o to, jaké to mělo grády a to fakt mělo :-)

      Vymazat
  3. No vypadá to hodně dobře :) Skvělá recenze jako vždycky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně slovo Famózní jsem použila i já ve své recenzi! :) Kniha byla dokonalá a hodnotím ji jako nejlepší (dosud) čtenou knihu. Od autorky skvělý počin. Z konce mi běhal mráz po zádech...

    OdpovědětVymazat
  5. Je super, že jsi z knihy tak nadšená! Já jsem byla taky, vážně, nekecám :-)) Přečetla jsem jedním dechem a prosím si více takových knih :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Hroznej magor!!! Knihu mám rozečtenou je velmi dobrá!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[