Knižní výzva 2015

27.1.15
     Tak jsem si tak brouzdala po netu a narazila na blogu Ells na docela jednoduchou čtenářskou výzvu, kterou pořádala už loni. Samozřejmě je jich všude kolem plno, ale tahle mi přišla prostě "normální".
     Výzvy typu "přečti jednu knihu s tvými iniciály", nebo "přečti jednu knihu z povinné četby ze školy"??? Proboha, vždyť čteme pro radost ne? Já nevím, jak vy, ale já čtu podle nálady a podle toho, na kterou knihu prostě mrknu a zrovna teď mi padne do oka. Možná je to bezmyšlenkovité, ale jsem to prostě . Je pravda, že někdy jsou ty moje výběry, téměř jako "těhotenské chuťě" :-D.
     Takže, jak jsem psala výše, tuhle výzvu najdete na blogu Svět nadpřirozena, odkaz taktéž výše. Ells moc děkuji za půjčení ikonky a ráda zveřejňuji, kde jsem tuhle výzvu našla. Je to sice výzva z minulého roku, ale nevadí, dá se krásně použít i na ten letošní. Máme sice už konec měsíce, ale přidat se můžete kdykoli a počítají se přečtené knihy od začátku roku...
     Jelikož je to moje první čtenářská výzva a čtení není mou 24-hodinovou pracovní náplní, bohužel, dávám si pro tento rok počet: !50! Pro někoho to není moc, ale není to ani málo. Takže, s chutí "do toho" :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[