Jen tak...

11.12.15
Krásný večer všem. Nevím čím je dnešek jiný, ale zkrátka je jiný. Cítím melancholii...trochu nostalgie...
Včera jsem začala číst recenzní výtisk od Moby - Šamanský bubínek. Také se vám stává, že prostě na nějakou knihu nemáme momentálně to pravé rozpoložení? Přečetla jsem dvě stránky a knihu odložila. Teď jsem si sedla se svařáčkem na gauč a říkám si, co s tou knihou? A víte co, ona počká. Její čas přijde. Proto jsem sáhla po dalším recenzním výtisku - Na velké planině od Johana Theorina.

Každý z vás má určitě oblíbeného autora, možná i více. Nedivím se. A určitě máte také svoje "srdcovky". I já je mám. Jedna je více než sto procentní a ta druhá je srdcová tak na 95%. Zajímá vás, co mě tak okouzlilo? Já vám to samozřejmě povím. Jednou mou srdeční záležitostí je Jo Nesbo a tou druhou, tou opravdu největší je Johan Theorin. Dodnes si pamatuji, kdy se mi poprvé dostal do rukou. Jeho Mlhy Olandu. On mě naučil milovat ten neobyčejný severský styl a také mě naučil milovat knihy celkově. On je můj průkopník a jsem za to ráda, protože nic lepšího se mi do rukou dostat nemohlo. Celkem úsměvné je, že tenkrát se mi jeho první kniha do rukou dostala od osoby, která byla mému srdci také hodně blízká. Osoba, která prohloubila ten zápal v očích a pomohla mi přečkat "určité" chvíle. Osoba, která měla radost z toho, že mám radost i já a která věděla, co mi knihy dokáží dát. Díky za to. Asi by se moje čtecí mánie jednou probudila, ale věřím, že díky dobře vybraným knihám, které mi v té době ta jistá osoba půjčovala, se to radostně urychlilo. Ale pryč s touhle podivnou náladou :-). Jen jsem vám vlastně chtěla říct, že právě teď usedám k povídkám od J. Theorina. Těším se na ně jako na Ježíška a už teď vím, že to bude balzám pro mou knihomolskou dušičku. Hezký večer všem ...

Co vaše srdeční záležitosti?

1 komentář:

  1. Já jsem četla jako první taky Mlhy Olandu a spisovatele jsem si zamilovala, zatím jsem četla všechno, co mají v knihovně a těším se na Na velké planině :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[