UNBOXING 08/2015_2

19.8.15
Já vím...už zase :-D. Ale tentokrát toho není mnoho. Pouze dvě knížky. No opravdu...jen dvě :-D.

      Abych se přiznala, ani jsem neměla v plánu další nákup, jenže mi na konci měsíce přijde k recenzi kniha, která je druhý díl ze série. Sice to nikdy pořádně nenavazuje, ale už tak přijdete o příběh hlavní postavy, které se to týká. Takže jsem se rozhodla, že musím nutně sehnat první díl a přečíst si ho dřív, než dorazí ten druhý. No a znáte to, přece nebudete objednávat jen jednu knihu. Takže, aby jí to nebylo líto, přidala jsem do košíku jednu z mých mnoha vyhlédnutých novinek. Přiznám se, nejdříve jsem v tom košíku měla objednávku skoro za 2tis. Ale řekla jsem si, holka, tohle teda ne...uber. Takže konečně jednou zvítězil rozum nad mou knižní hamižností :-). Nebudu vás dál zdržovat, pojďme se podívat na mé nové přírůstky :-)
Knihy jsem objednávala na www.bux.cz







 Smrt má oči mojí dcery - Jessica Treadway
Hanna se snaží zapomenout na brutální útok, při němž zemřel její muž, ona sama málem přišla o život a který na ní dodnes zanechal fyzické i psychické následky. Situace je o to horší, že útočníkem byl tehdejší přítel její dcery, jež ho navíc hájila před soudem. Tři roky spolu nemluvily, teď se však náhle Dawn ozvala, že by matku přijela navštívit. A to zrovna v době, kdy se případ znovu otevírá – a s ním ovšem i všechny rány, vzpomínky na hrůzostrašnou noc, ale především také otázka, kdo Hannina dcera, odmalička matkou protěžovaná, ve skutečnosti je…
***
Tuhle knihu nejde jen tak přehlédnout, jistě chápete proč. Ta obálka!
Knížka má něco málo kolem 330 str., takže to nebude nijak dlouhé čtení a pokud bude tak dobrá, jak tuším, dlouho se mi v ruce neohřeje :-D.


Ďáblova hora - Deon Meyer
Návrat z války pro vojáka nikdy není snadný. A totéž platí i pro Thobelu Mpayipheliho, který se snaží znovu zapadnout do moderní Jihoafrické republiky. Aspoň že má svého milovaného syna, který je pro něj současně pojítkem se šťastnější minulostí. Jenže pak se z jeho syna stane pouhá položka na dlouhém seznamu zavražděných a zneužívaných dětí a Thobela najednou nezná nic než zoufalství... a chladnou touhu po po mstě. Tak se zrodí zabiják zvaný Artemis. Policie na jeho případ nasadí člověka, který si nemůže dovolit selhání. Bennymu Griesselovi hrozí, že přijde ovšechno – o práci, rodinu i sebeúctu – a tohle je pro něj poslední příležitost, jak se z té žumpy vyhrabat. Pak se však Benny setká s Christine, mladou matkou z Kapského města, která se živí jako prostitutka. A stane se něco tak děsivého, že svět už pro Bennyho, pro Christine ani pro Thobelu nikdy nemůže být stejný jako dřív.
***
Knihu vydalo nakladatelství MOBA a už to, je samo o sobě známkou dobrého čtení a dobrého krimithrilleru. MOBA mě ještě nikdy nezklamala. 
Právě tohle je první díl z se série Benny Griessel (1.). Druhý díl vychází na začátku září pod názvem 
13 hodin - tuto knihu jsem získala jako recenzní výtisk. 


 Pokud jste někdo už jednu z knih četl, určitě mi zanechte krátký vzkaz s vaším názorem. Ráda ho uvítám :-)

6 komentářů:

  1. Ďáblovu horu už mám přečtenou, ale moc mě nenadchla..

    OdpovědětVymazat
  2. Smrt má oči mojí dcery... jsem moc zvědavá na recenzi :) Už jen z názvu mrazí. Taky ji mám na seznamu.

    OdpovědětVymazat
  3. :D baví tě číst nebo nakupovat ?? :_D u holek se to nepozna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajímavá otázka! Baví mě nakupovat knihy a pak je číst :-D

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[