RECENZE: Rosemary Beach II. - Za hranicí nevinnosti

• autor: Abbi Glines
  • žánr: Literatura světová - Romány pro ženy
  • rok vydání: 09/2015
  • nakladatelství: YOLI
  • počet stran: 264
      Rush a Blaire se k sobě vůbec nehodí. On je bohatý syn známého rockera, Blaire jen obyčejná holka z malé alabamské farmy, která nedávno přišla o mámu i střechu nad hlavou. Co ty dva spojuje?
Když se konečně zdá, že by Blaire mohla být šťastná – našla nový domov i novou lásku –, všechny jistoty se jí znovu hroutí. Rushovo tajemství, které jí svěřil, je pro ni natolik bolestivé, že se rozhodne opustit Rosemary Beach. Uvědomuje si, že Rushe nedokáže přestat milovat, zároveň si ale není jistá, jestli mu bude moct vůbec někdy odpustit. Vrací se zpět do Alabamy, do rodného městečka, které je pro ni posledním útočištěm, v naději, že snad někdy na to nejkrásnější léto v Rosemary Beach dokáže zapomenout. Když se ale Blaire dostane znovu do nesnází, Rush je jediný, kdo jí může pomoct. Dokáže v sobě najít odvahu znovu mu důvěřovat?

...Abbi Glines...zdroj foto

Abbi Glinesová žije se svou rodinou v Alabamě a vášnivě miluje knihy. Na svém kontě má již několik úspěšných sérií, mezi nimi také Rosemary Beach, Sea Breeze, Vincent Boys a Existence, a se svými romancemi pokořila bestsellerové žebříčky New York Times, USA Today a Wall Street Journal. Kdybyste se jí zeptali, kolik už napsala knih, zřejmě se na chvíli zapřemýšlí a začne je počítat na prstech. Když zrovna nepíše, ráda čte, dívá se na filmy (nejraději sama), případně nakupuje – závislost na botách a kabelkách je u ní potvrzena, stejně jako závislost na odpoledním čaji po britském způsobu a sociálních sítích.
Více o Abbi a jejích knihách najdete na webových stránkách abbiglines.com.

Když jsem před pár dny dočítala první díl této překrásné série, tak jsem s těžkým srdcem vyhlížela datum vydání dalšího pokračování. Všechno nasvědčovalo tomu, že moje nehty zůstanou okousané až do září :-D. Ale "někdo" tam nahoře mě ušetřil a já dostala možnost si další díl přečíst s předstihem.
A vážení, jsem z něho nadšená, stejně jako z toho prvního.

Rush a Blaire, dva lidé, které spojila náhoda a rozdělilo tajemství. Když Blaire jednoho léta opouštěla svůj rodný Sumit v Alabamě netušila, že se jí právě toto léto stane osudným. Že v Rosemary Beach zažije to nejkrásnější i nejhorší léto svého života. Netušila, že tam na ni čeká jedno velké tajemství, které by bylo lepší nevědět. Ale zapomenout na něj už nejde.

Blaire se vrátila zpátky do Sumitu, kde na ni už nic nečeká. Má jen svůj pick-up, kufr a jedinou rodinu kterou měla, ji připomínají dva pomníčky na místním hřbitově. Odejít od otce po tom, co se jí snažil namluvit o její matce nebylo snadné. Ale opustit Rushe...jí zlomilo srdce. Nic jiného se přeci dělat nedalo. Odpustit může, ale zapomenout nedokáže.

Jenže náhody se stávají. Některé jsou nešťastné, některé šťastné a jiné jsou nečekané. A ta co právě potkala Blaire je opravdu nečekaná. A tak náhoda střídá náhodu a Blaire se ocitne zpět v Rosemary Beach, kde na ni čeká utrápený Rush. Blaire si však drží odstup, nedokáže zapomenout, ale potřebuje práci a peníze. Je si však jistá, že tu nesmí zůstat příliš dlouho. Co Blaire před Rushem skrývá? Proč chce co nejrychleji odjet. Ona moc dobře ví, že její tajemství nemůže tajit na věky a také ví, že Rush má právo dozvědět se pravdu. Ale co bude pak, nebude ji nenávidět? Tahle malá skutečnost jim totiž změní život jednou pro vždy...

Zdá se, že tahle série je jedno velké tajemství, ale nenechte se zmást. Je ho tam tak akorát, aby to dělalo knihu zajímavou a přitom neztratila kouzlo romance. Můžu vám říct dámy, že budete Rushe zbožňovat ještě víc a s Blaire budete soucítit. Nejde je nemít rád. Oni jsou pro sebe stvořeni, jen na to musí ještě přijít :-).
Já si troufám tvrdit, že tahle série od Abbi Glines je jednou z nejlepších romantických sérií tohoto roku! Abbi píše prostě fantasticky, jednoduše a přitom vám toho na provoněných stránkách podá tolik, kolik jen zvládnete unést. Tohle je série, která vám i z obyčejných dní udělá neobyčejné. Bude vám milou společnicí kdykoli a kdekoli a ještě dlouho po přečtení na ní budete myslet. Jedinou nevýhodou však je, že oba díly přečtete hrozně rychle a pak budete muset čekat na další díl...stejně jako já.

Možná má recenze působí moc nadšené, ale to bude tím, že já prostě nadšená jsem. Oba díly byly senzační a čtivé. A já si opravdu užívala tu atmosféru Rosemary Beach, téměř jako kdybych tam opravdu byla. Je to skvělé prostředí pro napsání takto zamilovaného příběhu a tím pádem je to na léto jako vyšité :-). Opět jsem byla z Rushe celá divá a opět jsem si užila i "želé" stavy. A to podotýkám, že už dávno nejsem žádná puberťačka.
Tohle je klasický zamilovaný románek s kapkou nepřízně osudu, která se ale dokáže změnit v něco nádherného a rázem se z nepřízně stává štěstí a láska. Když potkáte takovou lásku, tak jí nepouštějte.
     Holky, v recenzi na první díl jsem vám doporučovala kapesníky a antistresový míček, tentokrát vás potěším...kapesníky? - Já je nepotřebovala, ale neměla jsem od toho daleko. Antistresový míček? Ano, ten se mi ještě v jedné části knihy hodil :-D.

Neváhejte ani minutu a pokud máte rády tento styl knížek, tak si ji hodně rychle pořiďte, nebudete litovat.

Na závěr bych velmi ráda poděkovala společnosti Euromedia Group - Knižní klub a jejich internetovému obchodu Bux za poskytnutí elektronické verze této knihy.
Bylo mi potěšením.