Recenze: Na hraně věčnosti - J. A. Redmerski

26.5.15


Andrew a Camryn...potkali se na cestě, když hledali sami sebe.

Jejich cesta pokračuje a vážně stojí za to!

Nádherná kniha o nevšedním životě dvou skvělých lidí.







  • název: Na hraně věčnosti
  • autor: J. A. Redmerski
  • Série: Edge of never (2.)
  • Originální název: The Edge of Always
  • žánr: Literatura světová - Romány pro ženy
  • rok vydání: 2014
  • nakladatelství: Yoli
  • počet stran: 352
...Anotace... 83% (26.5.2015)
     Camryn Bennettová nikdy nebyla šťastnější. Pět měsíců poté, co náhodou potkala Andrewa Parrishe, ji požádal o ruku a zdá se, že před sebou mají jen krásné zítřky. Společné zítřky... A přesto jejich lásce zasadí osud tvrdý úder. Andrew nechápe, jak se to mohlo stát, ale je pevně rozhodnutý jít dál, a to i ve chvíli, kdy si uvědomí, že jeho cit ke Camryn v sobě ukrývá také moře bolesti a že přetvářka začíná být smrtelně nebezpečná. Je však pevně přesvědčený dokázat, že jejich láska je osudová a přežije cokoliv... 
     Pokračování knihy Na hraně zapomnění o dvou mladých lidech, kteří lásku rozhodně nehledali. Ona si je však našla sama.

...Jessica Ann Redmerski...

Americká spisovatelka Jessica Ann Redmerski píše především romány pro mládež. V roce 2012 debutovala romantickou trilogií s prvky nadpřirozena s názvem Darkwoods (The Mayfair Moon, Kindred, The Ballad of Aramei), velký úspěch a přelom v její kariéře však znamenala až kniha Na hraně zapomnění (The Edge of Never), kterou původně zamýšlela publikovat jen na internetu, ale po mimořádném ohlasu od fanoušků vyšla v roce 2013 a zařadila se mezi bestsellery The New York Times a Wall Street Journal. 
Žije s třemi dětmi a a maltézským psíkem v arkansaském Little Rocku.





...Recenze...
      Když se mi minulý rok dostala do rukou kniha Na hraně zapomnění, velmi snadno jsem poznala a pochopila, že Jessica Ann bude výjimečná autorka s romantickou duší. Ta kniha mě natolik oslovila, že jsem na ni do dnešního dne nedokázala zapomenout a ještě teď si vybavím dopis od Andrewa, který na konci knihy napsal Camryn. Bulela jsem jako želva a myslela, že to je vážně konec.
    S velkým nadšením jsem se tedy pustila do druhého dílu s názven Na hraně věčnosti. A hádejte? Jess mě opět dostala. Vytvořila nádherné, romantické dílo, které je svým způsobem tolik odlišné od jiných romantických knih, protože má vážně smysl a hloubku. Pokračování se zhostila velmi dobře a já jí za něj z celého srdce děkuji, protože mi tím dala nádherné chvilky, plné pocitů...

"Andrew mě vždycky uměl překvapit. Třeba tím, jak pracuje jeho mysl. nebo jak se na mě dokáže podívat beze slov, a přece se najednou cítím jako ta nejdůležitější osoba na světě. Překvapuje mě tím, jak dovede brát všechno pozitivně, i když se mu život rozpadá. A jak mě dokáže přimět, abych viděla světlo v temnotě své mysli, když si myslím, že tam žádné být nemůže."




     Kdo četl první díl, ví, že vše dopadlo dobře, tedy tak jak to bývá...dva zamilovaní lidé, kteří si prošli těžkou zkouškou, kterou zvládli a bylo jim přáno, zůstat spolu. Na hraně věčnosti je pokračování jejich další cesty, ano, záměrně píši "cesty". Potkali se, když to nejméně očekávali a prožili spolu nádherné chvíle. Ani v tomto díle tomu není jinak, jenže život si s námi občas velmi krutě zahrává. Na Camryn a Andrewa opět číhají nepřízně osudu, které nejsou nijak lehké. Musí se s nimi prát zuby nehty. Je jejich láska natolik silná? S kolika ztrátami se ještě dokáží vyrovnat?

"Život je záhadný a často nespravedlivý. Ale za tu dobu strávenou s Andrewem jsem se taky naučila, že může být báječný. A že když se stane něco, co vám připadá nespravedlivé, to si jen život po svém dělá místo na něco lepšího. Aspoň já si to ráda takhle představuju. Dodává mi to sílu, když ji potřebuju nejvíc.
A to zrovna teď potřebuju."


     Hned na začátku knihy jsou vystaveni zkoušce nejtěžší. A Andrewova nemoc, na ně číhá na každém kroku. Nic není jisté... Každý se s tím pere po svém, ale tak nějak marně, proto Andrew přijde s nápadem, znovu vyjet na cestu, kamkoli, hlavně, že budou spolu. Spolu to přeci zvládnou...? Za pár dní, jim dojde, že jedou cestou vzpomínek...nádherných vzpomínek, ale ta bolest v srdci je stále velmi živá a silná.

"Dnešek je první den zbytku našeho života. Je to zvláštní den pro Lily, pro nás, pro všechno, na čem nám třem záleží. Náš příběh je u konce, ale naše cesta ne. Protože vždycky budeme žít na hraně. 
Na hraně věčnosti."


     Pokud se chcete zasnít a prožít nádherné chvíle strasti a lásky, která hory přenáší, která je ta pravá a osudová, pak si vyberte právě tuto sérii. Je nádherná a citlivě psaná. Nenechá vás bez přemýšlení a zanechá ve vás nesmírný pocit naděje. Láska byla, je a bude... Nikdy nevíte, co bude, ale buďte rádi, že tou cestou nekráčíte sami...

Srovname.cz vám poradí,
kde nakoupíte knihu Na hraně věčnosti nejlevněji. 

zdroj všeobecných informací: www.bux.cz, www.databazeknih.cz

4 komentáře:

  1. první díl mě dostal , jeho nemoc jsem vubec necekala , druhý díl mám už dlouho a doufam ze se k němu co nejdříve dostanu , mám ráda knihy s road tripy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zbývá mi posledních pár stránek a docela zklamání teda :( cekala jsem více , takové nudné , hodně sexu který se mi tam ani moc nehodí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se prostě někdy stává, jsou to knihy a ne vždy se každému budou líbit. Ale mrzí mě, že Tebe kniha zklamala. :-)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[