RECENZE: Zlomené srdce - Tim Weaver

• orig. název: Broken Heart
  • série: David Raker (7.)
  • autor: Tim Weaver
  • žánr: Detektivky, Romány, Thrillery
  • rok vydání: 10/2017
  • počet stran: 480

V sedmém díle skvělé detektivní série od Tima Weavera se opět snažíme pátrat po ztracené osobě. David Raker se duševně i psychicky zotavuje po předchozím náročném případu, který řešil před deseti měsíci. Ví, že by se měl šetřit, protože mu byla diagnostikována PSP, mírná… To mu přeci nemusí nijak bránit v další práci. Stačí na sebe dávat pozor a nedostat se do další šlamastiky, což se mu občas stává. Má pár jednoduchých případů na kterých pracuje a proto by nemusel brát další. Jenže to by nebyl David. Něco mu říká, že tenhle případ by brát neměl a to nejen kvůli tomu, že žena, která ho požádala o pomoc je od něj vzdálená tisíce kilometrů a není možné se s ní v případě potřeby osobně setkat. Probere s ní po telefonu pár detailů zmizení její sestry Lindy, ale stále si není jistý, zda na případ kývne. Všichni už ovšem Davida velmi dobře známe. Již při prvním telefonickém hovoru si pomalu mapuje území a zapisuje drobné útržky informací až najednou zjistí, že ten případ vlastně vezme. Nebude to jednoduché, ale víceméně ho opět přesvědčí zoufalství v hlase člověka, který strádá a hledá odpověď.

Lindě Korinové je přes šedesát a zmizela před deseti měsíci. Jednoho dne vjela do parku na pobřeží, ze kterého vede pouze jeden východ a už z něj nikdy neodjela a ani neodešla. Mohla se zabít? Jistě, že mohla, ale pádem z tak malé výšky by si akorát tak polámala pár kostí. Pokud by odtud odjela lodí, určitě by si toho někdo všiml. Jenže nikdo nic neví, nikdo nic neviděl a Linda Korinová zmizela z povrchu zemského. David je velmi zkušený vyšetřovatel, který má čuch na spoustu zvláštních drobností. Brzy si všimne rytiny na jednom ze stromů, kde se povaly Lyndiny klíče od vozu. Všechno ostatní nechala v autě. Mohl to snadno přehlédnout, ale naštěstí si všiml a rozhodně to nemohla být náhoda. Ta rytina mu měla něco naznačit a určitě souvisí s jejím zmizením. Co může symbolizovat obrázek promítačky s názvem jednoho jezera? Ukrývá se snad Korinová tam? Ne, to by bylo moc snadné.

Recenze psána pro portál Chrudimka.cz - pokračovat ve čtení můžete ZDE