Čtecí plány na březen!

1.3.17

Ahoj!

     jen krátce vám představím můj čtecí plán na březen. Zkusila jsem si dát 6 knih, 1 e-book a samozřejmě tu mám i "domácího hráče".

Smrt v zádech - r.v. od Martinusu
Svádění a láskominky - r.v. od Mladé fronty
Čáry života - r.v. od Albatros Media, a.s.
Siréna - r.v. od Knihy Dobrovský
Fontána - r.v. od Arara.cz
Kaleidoskop srdcí (není na fotce pořádně znát, tak pardon) - e-book od eReading.cz


"Domácí hráč"
Tuto knihu mi půjčila Soňa z blogu Čtení pro radost a abych knihu neměla moc dlouho, tak jsem si ji zařadila jako domácího hráče do březnového měsíce. 
Sonina ví, že má ráda knihy, které se točí okolo nadpřirozena a duchů a tato kniha k tomu má prý blízko.
A aspoň konečně zkusím něco od proslulé Nory!

Tak, toto jsou mé plány na březen, jestli se mi povede je splnit, to nevím. To vše záleží na času. 
Věřím, že se mi všechny knihy budou líbit, aby taky ne, když jsem si je sama vybrala .
Toť pro dnešek vše, zítra bych ráda sepsala článek s měsíčním shrnutím za únor.
Mějte s parádně!

19 komentářů:

  1. jak tak sleduji tvoje cteni, tak to hrave das... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné plány :) Čáry života bych si chtěla také co nejdřív přečíst :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těším se na ně, jelikož jsem nečetla Divergenci, budu nezaujatá a nebudu vědět co čekat. Takže si tím pádem myslím, že budu spokojená. :-)

      Vymazat
  3. Pěkné knihy! Doufám, že se Ti Nora bude líbit :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Držím palce. :) Fontána je fajn, Siréna mě zklamala, ale snad se ti bude líbit víc. A Půlnoční zátoku jsem já sice nečetla, ale mamka ji má moc ráda. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, že na Sirénu nejsou moc pozitivní ohlasy, ale nebojím se. :-)

      Vymazat
  5. Na mě tyhle plány moc nefungují :) jediné, co si dávám jako úkol na každý měsíc, je přečíst denně aspoň pět stránek z rozečtené anglické knihy a přečíst dvě z domácích zásob. Nikdy ale dopředu nevím, které to budou. Beru podle nálady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych také ráda, ale mám skluz s recenzina, takže tenhle měsíc je jasný. :-(

      Vymazat
  6. Smrt v zádech se ti bude určitě líbit :) Jsem moc zvědavá na recenzi Kaleidoskopu :) Krásné čtecí plány, Míšo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Šárko. Coben je vždy sázka na dobře čtení. Už budu v půlce a jsem moooc spokojená. Kaleidoskop je hned v pořadí po Cobenovi. ;-)

      Vymazat
  7. Vzhledem k tomu, jaké jsi Míšo nabrala čtecí tempo, tak si myslím, že své plány zmákneš levou zadní :-) Jsem zvědavá na tvou recenzi Čar života, v knihkupectví jsem se na ni koukala, a ta obálka je moc hezká a příjemná na omak :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, zatím je času dost, ale to nebude trvat věčně :-)
      Vůbec nevím, co od Čar čekat, ale myslím si, že tím, že jsem Divergenci nečetla, tak budu mít výhodu. Na knihu jsou rozdílné názory, tak uvidíme :-)

      Vymazat
  8. Sirénu bych si taky někdy ráda přečetla :) Já plánuji akorát Toskánské věže, po nich nejspíš další knížku do Knižních ležáků, a pak se uvidí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ať se ti kniha líbí. Zrovna dnes bych se chtěla do Sirény pustit :)

      Vymazat
  9. Držím palce, ať plány vyjdou a ať Tě čtení jen baví :) Hezký březen, Míšo :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[