Nový přírůstek - e-book :-)

9.1.17

Pěkný večer,

    Dnes mi přišel nový recenzní e-book od eReading.cz. Nevím, co od knihy očekávat, protože neznám autorku a nevím jak píše. Ale riskla jsem to :-) Mám chuť na něco odlehčeného a myslím, že tato kniha by to mohla splnit.
dnes mi přišel nový recenzní e-book od
Anotace:

Gabriel dostal v armádě vánoční dovolenou. Doma se ani nestačí rozhlédnout a už ho otec posílá zkontrolovat do hor Lolly Heltonovou. Gabriel není nadšený, vždyť riskuje uvíznutí v závějích ve skalách, kde se pomoci nedovolá. Jenže pak zjistí, že sněhová bouře představuje pro Lolly až druhořadou hrozbu. Zahlédl totiž dvě osoby, z nichž jedna právě nabíjela pistoli.

Znáte autorku? Četli jste od ní něco, ráda si přečtu váš názor.
Hezkou dobrou noc :-)

6 komentářů:

  1. Autorku neznám, tak jsem po ní hned jukla a koukám, co má na kontě knih. Tak ať se líbí Míšo, někdy je oddechovka potřeba :) I když to vypadá i docela na napínák :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že to bude něco jako S.B., ale asi ne zase tak dobrá :-)

      Vymazat
  2. Znam ji,ale nic jsem od ni necetla. Dej pak vedet, jak to bylo ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Doufám, že se Ti bude líbit. Užij si čtení :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[