UNBOXING 01/2016_2 - Recenzní výtisk je doma :-)

21.1.16
Krásný čtvrteční den všem.
Včera mi přišel velmi milý balíček z Dobrých knih
Ukrýval se v něm nový recenzní výtisk a udělal mi obrovskou radost...jak jinak. Jsem moc ráda, že mi Dobré knihy daly další příležitost a doufám, že je nezklamu.
Jde o mojí druhou možnost, ta první se týkala knihy Zapletený a můžu vám říci, že jsem si to opravdu užila :-D. Tentokrát je kniha z úplně jiného soudku. Opět jsem si mohla sama vybrat a tentokrát bez omezení, za což jsem moc vděčná. Protože moje oko zaměřilo tuto nádhernou "pecku" od Cobena. 
Začala jsem ji číst už včera a je to fakt dobré. Toto bude moje třetí zkušenost s Harlanem Cobenem.








Cizinec

 Světový bestsellerista Harlan Coben přichází se svým dosud nejskandálnějším thrillerem o tom, jak se mohou dobře míněné lži v cizích rukou změnit ve smrtící pasti. Cizinec se vynoří odnikud – možná v baru, možná na parkovišti, možná v supermarketu. Nikdo ho nezná. Nikomu není jasné, proč to dělá. Ale informace, které má, se nedají popřít. Zašeptá vám do ucha pár slov, rozmetá jimi váš svět na kousky a zmizí. Adam Price to právě zažil – ideální manželství, dva skvělí synové, velký dům, výborná práce…Pak mu jeden cizinec prozradil tajemství o minulosti jeho ženy Corinne a Adamova iluze dokonalého života se rozplyne, jako by snad ani nikdy neexistovala. Čím hlouběji se však Adam noří do odhalení Corinniny zrady, tím víc mu dochází, že za vším stojí někdo, kdo se rozhodl některým lidem životy nejen ničit, ale i brát…
Tak, v nejbližších dnech očekávejte recenzi, protože už jsem skoro v půlce, čte se to totiž samo, ale to mě nijak nepřekvapuje :-). Nic jiného jsem od této knihy nečekala. Prostě správná volba.
Už někdo z vás četl? Dojmy? :-)

7 komentářů:

  1. Knihu ani autora nepoznám, avšak anotácia je zaujímavá. Teší ma, že sa ti kniha číta dobre a dúfam, že obsahovo sa ti bude páčiť :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nečetla jsem ještě žádnou knihu od Cobena, ale lákají mě všechny, budu se těšit na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně ti Harlana doporučuji. Píše velmi čtivě. A mužská postava jako hlavní hrdina je vždy příjemná změna :-)

      Vymazat
  3. Moc gratuluju ke spolupráci! :) :D Knížka vypadá zajímavě a o Cobenovi jsem toho už hodně slyšela, ale bohužel jsem se k němu ještě nedostala :( :)
    http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. jsem zvědavá na recenzi, kniha vypadá moc dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Akorát jsem dočetla. Je skvělá! Ostatně jako všechny, co jsem už od Harlana četla. Troufám si říci, že tahle je ale nejlepší :-)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[