26.1.15

Do temnoty - Pavel Stehlík 

Orig. název: Do temnoty
Rok vydání: 2014
Počet stran: 240
CPress
(leden)

Ani se mi nechce tuhle knížku odkládat. Právě jsem prožila pár skvělých večerů s člověkem, který si splnil sen, popral se s osudem, padl na hubu a donutil se vstát. S člověkem, kterej má kolem sebe hromadu dobrejch lidí, o který se může opřít a ještě má to štěstí, že si to uvědomuje a ví to.
Jsem ráda za tuhle knihu. Sama jsem si mohla udělat aspoň trochu obrázek o tom, co tyhle "blázny" žene do těchhle pekel. :-)
A víte co? Už to chápu.
Máte můj respekt a obdiv.
Takže, Pavle, jak si psal na závěr. Já Tvou ruku bez rozmyslu přijímám. A přeju ti jen to dobré do budoucna.
P.s.: vážně mě bavil ten styl psaní a ta přirovnání byla bezkonkurenční :-D


Databáze knih

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář :-)

Autorská práva

Vyhrazuji si plné právo na své osobní a soukromé myšlenky, hodnocení a celkový popis knihy. Kopírování vlastního textu je zakázáno. Použité obrázky obálek knih pocházejí buď ze serveru goodreads.com, bux.cz nebo databazeknih.cz. Pokud u fotek není uveden zdroj, pak jsou mou vlastní tvorbou. Použité úryvky či citace z knih, jsou vždy označené kurzívou a jsou ohraničeny uvozovkami, nevyhrazuji si na ně tedy žádná práva. Ta, podle zákona, náleží autorům knih.

© Knižní deníček. Úpravu šablony provedla Lucy Lillianne. Titulní obrázek vytvořila Knižní deníček. Optimalizováno pro Firefox.
[